حمایت عجیب از شکارچی شیطان صفت 2 زن/23 نفر کشته شدند+عکس

گورمیت رام رحیم سینگ، یک مرشد هندو مشهور در پرونده تجاوز Rape به دو زن در ۱۵ سال پیش مجرم شناخته شده است و حکم مجازات او در روز دوشنبه صادر خواهد شد.
در شهر پنج‌کولا در شمال هند، جایی که دادگاه این مرشد هندو برگزار شده، تدابیر شدید امنیتی برقرار شده است.
هزاران نفر از پیروان خشمگین این مرشد هندو برای اعتراض به این حکم به خیابان‌ ریختند. شمار افرادی که در آستانه اعلام نظر دادگاه در خیابان‌ها بودند تا ۲۰۰ هزار نفر برآورد شده است.
خشونت‌های متعاقب اعلام محکومیت این مرشد تاکنون ٢٣ کشته بر جای گذاشته است. تصور می‌شود که کشته‌شدگان از پیروان آقای سینگ باشند.
پیروان آقای سینگ شیشه خودروها را شکسته و ون‌های رسانه‌های حاضر در محل را به آتش کشیده‌اند.

n82643346-71827781
گزارش‌ها حاکی از به آتش کشیده شدن دست کم دو ایستگاه قطار است.
خشونت‌ها به دهلی، پایتخت، نیز کشیده است و معترضان دو واگن قطار را آتش زده‌اند.
هلیکوپترهای ارتش هند بر فراز شهر پنج‌کولا به پرواز درآمده و نیروهای ارتش در خیابان‌ها صف کشیده‌اند و ماموران امنیتی با شلیک گاز اشک‌آور و استفاده از ماشین آب‌پاش، سعی کردند که جمعیت را پراکنده کنند.
رئیس پلیس Police محلی گفته است که ماموران امنیتی توانسته‌اند کنترل اوضاع را در دست بگیرند.
با توجه به وضعیت پیش آمده مدرسه‌ها، اداره‌های دولتی و قطارها در ایالت هاریانا تعطیل شده‌اند و خدمات تلفن همراه و اینترنت هم به مدت ۷۲ ساعت قطع شده است.
در برخی مناطق این ایالت هم مقررات منع رفت و آمد وضع شده است.
گورمیت رام رحیم سینگ علاوه بر جایگاه مذهبی، فعالیت‌های اجتماعی زیادی هم دارد. او بازیگری، خوانندگی و کارگردانی هم می‌کند و در ایالت هاریانا شخص پرنفوذی به حساب می‌آید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 298422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟