زنم را طلاق دادم و بعد برادر کوچکترم را کشتم! + عکس

به گزارش رکنا، مهرداد 56 ساله 11سال قبل وقتی که  45 سال داشت یک ماه پس از جدایی از همسرش پدر و برادرش را با ضربه های چکش در خانه شان در منطقه پونک تهران کشت و گریخت. وی که ساعتی بعد بازداشت شده بود به قتل Murder اعتراف کرد.

مهرداد در تشیح جزییات ماجرا گفت: یک ماه بود که از همسرم جدا شده بودم. اما برگه وکالت نامه ای را که همسرم در محضر به من داده بود گم کرده بودم. به خاطر داشتم آخرین بار برگه وکالت نامه را در یک کتاب در کتابخانه گذاشته بودم اما هر چه دنبال او می گشتم برگه را پیدا نمی کردم.

وی ادامه داد: چندین بار درباره برگه گمشده از برادر کوچکم مجید سوال کردم اما جواب سربالا داد. گمان می کردم برادرم برگه را برداشته است. این فکر لحظه ای مرا رها نمی کرد. تا اینکه یک شب وقتی که برادرم خواب بود با چکش بالای سرش رفتم و او را کشتم. همان موقع پدرم از سر و صدا بیدار شده بود که چند ضربه چکش هم به سر او زدم و فرار Escape کردم اما چند ساعت بعد در حوالی خانه پدرم بازداشت شدم.

خواهر و برادرهای مهرداد به خاطر قتل برادرشان اعلام گذشت کردند و گفتند حاضر به قصاص وی نیستند. یک عمو و عمه او نیز به خاطر قتل پدر مهرداد رضایت دادند اما چون عموی بزرگ مهرداد حاضر به گذشت نشد قضات دادگاه وی را به قصاص محکوم کردند.

عدم پیگیری عموی بزرگ مهرداد و سایر اولیای دم ، باعث شد که این مرد 11 سال در زندان Prison بلاتکلیف بماند. تا اینکه با تصویب قانون Law مجازات اسلامی جدید وی طبق ماده 429 که در آن آمده است چنانچه صاحب حق قصاص بدون عذر موجه مرتکب را در وضعیت نامعین رها کند دادگاه می تواند بعد از تعیین تعزیر و گذشتن مدت زمان آن با اخذ وثیقه مناسب و تایید رییس قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان تا تعیین تکلیف از سوی صاحب حق قصاص، مرتکب را آزاد کند وی نامه ای به دادگاه نوشت و درخواست کمک کرد. به این ترتیب مهرداد دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. وی گفت: 11سال است که در زندان بلاتکلیف مانده ام. من از قضات تقاضا دارم به من کمک کنند تا زودتر یا اعدام execution شوم یا از زندان رهایی یابم.

وی درباره انگیزه جنایت Crime گفت: من اشتباه کردم. فکر می کردم برگه وکالت نامه همسرم را برادرم پنهان کرده است اما بعد از قتل وقتی پلیس Police در خانه مان جست و جو کرد برگه را که زیر میز کتابخانه افتاده بود پیدا کرد. من واقعا از قتل پدر و برادرم پشیمانم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به نیلوفر 16 ساله و 2 دختر دیگر تهرانی در جوی آب کوچه خلوت

کامیون سرباز وظیفه در جاده کرمانشاه زیر گرفت و کشت + عکس

یک داعشی در فرودگاه لو رفت

رازگشایی از گنج زیرخاکی در دروازه تبریز + عکس

سیل ، تمساح غول پیکر را به اتاق نشیمن یک خانه برد! +فیلم و عکس

پرسه زنی شوم مرگ در جاده هراز + عکس

اتفاق عجیب در نقض حکم اعدام دو شیطان صفت در کرج +عکس

اقدام شیطانی دکتر «شاه» با زنان و دختران در اتاق عمل + عکس

بلای شومی که بر سر دختر دانشجو در نیشابور آمد / پلیس در تعقیب 3 جوان است

مرگ دختر دانش آموز نخبه در اتوبوس واژگون شده داراب + عکس

ایران در سوگ دختران فرزانه / بندر عباس به سوگ نشست+ عکس

مرد شش میلیون دلاری در سن 91 سالگی درگذشت

کیفرخواست ۵ نفر از خدمه شناور عربستانی در بوشهر صادر شد

اعتراف هولناک به قتل زن باردار + عکس

ربودن دختر از عروسی + عکس

بندرعباسی ها برای یاد بود جانباختگان حادثه اتوبوس دختران دانش آموز در خیان ها شمع روشن کردند + عکس

تکرار تلخ تاریخ در مرگ دانش آموخته های نخبه کشور / مریم میرزاخانی 20 سال پیش چه گفت؟ +عکس

سقوط مامور چترباز پلیس از ارتفاع 2000 متر در کیاشهر / چتر باز نشد! + عکس

کدخبر: 298969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟