ماموران شهرداری سنندج کارگری را زنده در آتش سوزاندند

روزهای اخیر در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر آتش زدن یک منزل مسکونی در میدان نبوت شهر سنندج که منجر به مرگ کارگر جوان در این منزل مسکونی شد در فضای مجازی منتشر شده و توجه افکار عمومی را به خود جلب کرد.

شاهدان عینی اعلام کردند: بعد از ظهر روز پنجشنبه مورخ 2 شهریورماه نیروهای شهرداری سنندج در کوچه «لاله » میدان نبوت برای بازدید از ساخت و ساز غیرمجاز یک باب منزل مسکونی به این ناحیه اعزام و با اهالی این منزل وارد بحث شدند و صاحب این خانه را تهدید به تخریب ساختمان کرده اند.

به گفته شاهدان، صاحب خانه برای جلوگیری از این امر، 2 تن از کارگران را در ساختمان نگه داشته تا از وقوع حوادث Accidents احتمالی جلوگیری کند.

مسلح حسینی و امید حسینی 2 کارگر این ساختمان بودند که بنا به خواسته صاحبخانه شب را در منزل مستقر شدند و در همان شب، نیروهای شهرداری به این مکان بازگشته و خانه را به آتش کشیدند.

بر اثر این حادثه Incident مسلح حسینی یکی از این 2 کارگر دچار سوختگی70 درصد شد و کارگر دیگر نیز از ناحیه پا دچار سوختگی شدید شد.

روز دوشنبه مورخ 6 شهریور مسلح حسینی که برای درمان به شهر تبریز منتقل شده بود پس از 4 روز تحمل درد و رنج بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با یکی از اعضای شورای شهر تماس تلفنی برقرار کرده و جویای واقعیت موضوع شدیم:

کاظمی سرپرست شهرداری سنندج گفت: همان طور که به مردم قول داده بودیم پیگیر این حادثه تلخ شدیم و مشخص شد که متاسفانه 6 نفر از عوامل اجرایی شهرداری برروی فیبرهای موجود در محل بنزین ریخته که منجر به آتش سوزی شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته این 6 نفر شناسایی و تحویل اداره آگاهی داده شدند و معلوم شد که بحث خصومت شخصی در میان بوده است. در واقع صاحبخانه با یکی از نیروهای اجرایی شهرداری در جایگاه سی ان جی همکار بوده اند و بحث رشوه خواری در میان بوده است.

کاظمی بیان کرد: روز پنجشنبه ما پیگیری های لازم را انجام دادیم و فیلم های دوربین مدار بسته موجود در آنجا را بازرسی و شناسایی کردیم و دیروز عوامل این حادثه را تحویل آگاهی دادیم .

وی در ادامه گفت: این عوامل از نیروهای شرکتی طرف قرار داد شهرداری بودند و شهرداری مسئولیت این حادثه را برعهده گرفته وهمچنان پیگیر این پرونده خواهیم بود.

غریب سجادی عضو شورای شهر سنندج، نیز در این ارتباط گفت: اگر شهرداری کاری انجام می دهد باید عینی باشد و متاسفانه با توجه به شکایت صورت گرفته از سوی خانواده متوفی،یکی از این متهمان این حادثه از نیروهای اجرایی شهرداری است که با تشکیل پرونده در اداره آگاهی این قضیه در دست پیگیری است.

وی افزود: این منزل مسکونی غیر مجاز بوده وعوامل اجرایی شهرداری در این خصوص با صاحبخانه وارد بحث و مذاکره می شوند و متاسفانه این حادثه ناگوار رخ می دهد .

سجادی بیان داشت: روز پنجشنبه مورخ 9 شهریورماه برای بررسی این موضوع « کمیته نظارت » تشکیل خواهیم داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

بلعیدن مار کبری توسط یک خروس! + فیلم

فیلم حمله مرگبار مرد چاقو به دست در ترمینال جنوب +عکس

حکم اعدام قاتل آتنا اصلانی صادر شد

ادعاهای عجیب وکیل قاتل آتنا اصلانی

مرگ عجیب شادمهر در بزم شبانه ایرج

عکس وحشتناک از مرگ فجیع پسر نوجوان در سقوط آسانسور

هندوانه های حشیشی توقیف شد

انتقام خونین مرد 25 ساله از کسی که به او سیگار تعارف کرد!

اعتراف جوان 30 ساله به حمله وحشیانه در ترمینال جنوب + فیلم و عکس

مقصران و عوامل حریق ساختمان پلاسکو مشخص شدند

کار کثیف و چندش آور مسافر زن با راننده اتوبوس +فیلم

چپ کردن تریلی حمل خودرهای لوکس در میاندوآب + عکس

بلایی که بر سر جسد یک زن در سردخانه بیمارستان آمد + عکس

این قاتل یک روز با جسد زنش خوابید / مهین را دوست داشتم! + عکس

واکنش فرمانداری آستارا به صداهای عجیب در آسمان این شهر + فیلم

محاکمه آدمخوارها / آخرین قربانی یک دختر 25 ساله بود + عکس

محاکمه شهروز به خاطر قتل هولناک حدیثه 8 ساله در دره فشم + عکس

اولین عکس از شبح شوم و اعتراف او به قتل فاطمه 5 ساله در فریمان+ عکس

دردسر مرگ ورزشکار زن با سیانور برای یک دندانپزشک و دوستش فرنگیس

مادرشوهرم ارتباط شوم من و مرد غریبه را دید / باید او را می کشتیم! + عکس

فیلم صحنه های شیطانی در خانه کامران!

فوری / پیکر مطهر شهید محسن حججی تحویل حزب الله لبنان شد

کدخبر: 299653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟