پسر 13 ساله از خواهرش در انبار کاه صحنه ای دیده بود، که دستور قتلش صادر شد / در گلستان رخ داد + عکس

 کارگر دامداری نیزپس ازبازجویی، اعتراف کرد به دستورخواهرمقتول، نقشه قتل را اجرا کرده است.

 این پسرنوجوان شامگاه 5 شنبه گذشته بعد از خارج شدن از خانه به‌طور اسرارآمیزی ناپدید شد تا اینکه خانواده‌اش پس از ناامیدی از یافتن اوبه پلیس Police مراجعه کرده وکمک خواستند.
بلافاصله تحقیق از افرادی که به نوعی با او ارتباط داشتند آغاز شد و سر انجام با گذشت چند ساعت یکی از کارگران دامداری که متعلق به پدر نوجوان بود در اعتراف‌های تلخ وهولناکش ماجرای قتل Murder او را فاش کرد. بعد هم محل پنهان کردن جسد قربانی جنایت Crime را نشان داد. سرهنگ مسعود فروزان نیا- جانشین فرمانده انتظامی گلستان- در این باره گفت: در کمتر از 10 ساعت، متهم به قتل اعتراف کرد و مأموران دریافتند متهم مرد 27 ساله که به‌عنوان کارگر در دامداری مشغول به کار بوده و اعتیاد شدید به مواد مخدر Drugs داشته، پسرک را با همدستی دو دوستش به قتل رسانده است.
عباس عرب- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش- نیزگفت: شواهد و قرائن نشان می‌دهد نوجوان گالیکشی شاهد ماجرایی بوده که ترس از فاش شدن همین ماجرا، منجر به قتلش شده است.

به گفته وی پس از ساعت‌ها جست‌و‌جوی مردم و نیروهای هلال احمر در مناطق جنگلی اطراف روستای محل زندگی او جنازه این نوجوان را در انبار کاه خانه‌شان در حالی که زیر کیسه‌های بزرگ کاه توسط قاتل The Murderer پنهان شده بود، پیدا کردند.

دادستان  عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش گفت: بر اساس اظهار نظر اولیه پزشکی قانونی این کودک بر اثر اصابت جسم سخت به پشت سرش به قتل رسیده است.

مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان هم در این باره گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی که توسط مأموران انجام شد به ارتکاب قتل نوجوان 13 ساله اعتراف و انگیزه اصلی این جنایت را دستور خواهر مقتول و دادن وعده‌های مالی برای انجام این جنایت عنوان کرد.

متهم که مصرف‌کننده مواد مخدر - شیشه- است، گفت: مقتول را در همان انبار کاه و در حال انجام کار و با وارد کردن ضربه تبر به قتل رسانده است. متهم پس از ارتکاب قتل، جسد را با مشارکت خواهر مقتول و یکی از دوستان خانوادگی آنها در زیر بسته‌های کاه پنهان کردند که در تحقیقات انجام شده جسد کشف شد. در حال حاضر متهم اصلی پرونده به همراه خواهر مقتول و فردی که این دو نفر را در پنهان کردن جسد کمک کرده بود توسط پلیس دستگیر شده‌ وتحت بازجویی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

قتل سحرگاهی زن تنها درخانه ویلایی روستای کنارسر + جزئیات

دزدانی با چهره های عجیب + عکس

اعتراف قاتل 16 ساله به قتل دختر 14 ساله + عکس

مردم پلیس وحشی را دسته جمعی کتک زدن و فیلم آن را پخش کردند+ فیلم

فیلم / گریه شیطان پارس آباد / شمارش معکوس برای اعدام در ملاعام + عکس

نقشه‌ خواستگار فریبکار برای نازنین منشی مرکز زیبایی / او به شلاق و تبعید محکوم شد

قتل نوعروس تهرانی به‌ خاطر چت‌ کردن در تلگرام + عکس

غیبت شیطان سیاه در دادگاه / 3 دختر تهرانی چگونه در باتلاق افتادند

پیدا شدن جسد رها شده مرد جوان در جاده روستایی در همدان

دستگیری شرور آدم ربای معروف در شهریار + عکس

همدستی زنان گلفروش و پلیس قلابی برای اخاذی از مردان پولدار تهرانی+ عکس

کشف جسد سالم پس از چند قرن! + عکس

2 اقدام به خودکشی در 2 استان کشور + عکس

دختر ورزشکار ناخواسته 2 دوستش را در گرگ شیطان صفت انداخت + عکس

آتش سوزی هولناک در بابل + عکس دردناک از جسد سوخته 14+

بالا نگهداشتن دست به مدت 38 سال! + عکس

کاهش 120 کیلو وزن پسر یزدی به دلیل ازدواج با دختر مورد علاقه اش + فیلم

 

کدخبر: 301183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟