نقشه ماهرانه دختر ۱۶ ساله برای ۵ سال اخاذی از مرد پولدار اصفهانی + عکس

چند روز پیش مردی مضطرب و نگران راهی پلیس فتای استان فارس شد و از مأموران کمک خواست. او می‌گفت که فریب دختری جوان را خورده و حالا که واقعیت را فهمیده، دختر جوان قصد اخاذی از او را دارد.مرد ثروتمند در تشریح ماجرا چنین گفت: 5 سال پیش در یکی از سایت‌های اجتماعی چشمم به عکس دختری افتاد که به‌نظر افسرده می‌رسید.
برایش پیام فرستادم تا شاید بتوانم کمکش کنم. او هم مدعی شد در خانواده‌ای فقیر زندگی می‌کند که وضعیت مالی بدی دارند و به‌تنهایی خرج پدر و مادر و خواهرانش را می‌دهد. او حتی عکس‌هایی از محل زندگی‌اش و پدر و مادرش فرستاد و گفت که دیگر تحمل این وضعیت را ندارد.
شاکی ادامه داد: دلم برایش سوخت و گفتم که می‌خواهم کمکش کنم. ابتدا برایش مبلغی فرستادم و پس از آن آشنایی ما شروع شد. او دختری 16ساله به نام هلیا بود که هربار با هم ملاقات می‌کردیم، از سختی‌های زندگی‌اش می‌گفت و من هم هر بار مبلغی به حسابش می‌ریختم تا به خانواده‌اش کمک کند.
بیشتر از 2 سال از آشنایی ما می‌گذشت تا اینکه وی ناپدید شد و دیگر نه جواب تماس‌هایم را می‌داد و نه پیام‌هایم را. تا اینکه مدتی قبل فردی با من تماس گرفت و خودش را از دوستان هلیا معرفی کرد. او گفت که هلیا باردار شده و برای اینکه خانواده‌اش متوجه نشوند، به تهران رفته و حالا فرزند دوقلو دارد و برای اینکه خرج آنها را در بیاورد، در خانه مردم کلفتی می‌کند.
او سپس از من خواست که به وی کمک کنم و من هم مبلغی برایش فرستادم تا به‌دست هلیا برساند. این ماجرا ادامه داشت و دوست هلیا هربار مبلغی از من می‌گرفت تا به او برساند و من هم تلاش می‌کردم تا او و فرزندان دوقلویش زندگی راحتی داشته باشند. اما بعد از مدتی، یکی از دوستانم را دیدم که هلیا را می‌شناخت و وقتی ماجرا را برایش تعریف کردم، گفت که هلیا هرگز باردار نشده و هیچ فرزندی ندارد.
مرد میانسال گفت: با شنیدن این خبر، فهمیدم که ماجرا دروغ است و برای همین تصمیم گرفتم دیگر کمکی به او نکنم. پس از آن بود که تهدیدها شروع شد و فردی که تا پیش از آن مدعی بود دوست هلیاست، مرا تهدید کرد که اگر به وی پول ندهم، رازم را نزد همسر و فرزندانم فاش می‌کند و آبرویم را می‌برد. پس از تهدیدهای او بود که تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس اطلاع دهم.
با شکایت این مرد تحقیقات مأموران شروع شد و آنها موفق شدند دختر جوان را دستگیر کنند.
با دستگیری وی راز مهمی فاش شد. دختر جوان در همه این سال‌ها درباره خانواده‌اش دروغ گفته بود. حتی عکس‌هایی که از محل زندگی‌اش و پدر و مادرش برای مرد میانسال فرستاده بود، جعلی و دروغین بودند و در حقیقت وضعیت زندگی آنها متوسط بود. دختر جوان با داستانسرایی و دروغ‌هایی که به شاکی گفته بود، توانسته بود در این 5سال یک میلیارد تومان از او اخاذی کند که با کشف این راز دستور بازداشت وی صادر شد.
به گفته سردار گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس با به‌دست آمدن مدارک محکم علیه متهم، وی به فریب شاکی اعتراف کرد و پرونده‌اش در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

جزییات ناگفته قتل عام خانوادگی استاد دانشگاه در تهران/مرگ 5 تهرانی در یک جنون هولناک + فیلم و عکس

سایه زن شوم در خیابان های رشت!/این زن کیست؟

درگیری در پاساژ علاالدین / پلیس وارد عمل شد + عکس

سفر مادرشوهر به آمریکا برای کتک زدن عروس + عکس

جعلی بودن رضایتنامه منتشر شده پدر دانش آموز هرمزگانی + عکس

خانواده اردبیلی با جسد دختر 9 ساله اشان از سفر تفریحی به خانه برگشتند

اعدام برای پستچی شیطانی در دادگاه انقلاب تهران +عکس

چاقویی که دسته اش را برید! / هوتن معلم پیر را زیر مشت و لگد گرفت

نقشه ماهرانه دختر ۱۶ ساله برای ۵ سال اخاذی از مرد پولدار اصفهانی + عکس

اشک پشیمانی قاتل کم سن در جلسه دادگاه تهران

گروگانگیری خواستگار کینه‌ای در ولنجک تهران+عکس

وقتی راز سیاه داماد روز قبل از عروسی لو رفت / پدر عروس طلاق خواست

مرگ تلخ دختر 15 ساله تبریزی در انفجار کوره آجرپزی

دستگیری سارق مسلح 2 میلیارد تومان طلاهای بازار زرگران میاندوآب + فیلم و عکس

گفتگو با قاتلی که 2 بار از مرگ گریخت و ...

ازدواج های شوم یک زن جوان تهرانی + عکس

7 شب پس از عروسی فهمیدم سینا با منشی شرکتش ارتباط شوم دارد

تصمیم عجولانه یک جوان تحصیلکرده

کدخبر: 301968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟