اعدام برای پستچی شیطانی در دادگاه انقلاب تهران +عکس

براساس اوراق و محتویات پرونده، این تبهکار چند چهره، پس از شناسایی طعمه‌هایش، سوار بر موتورسیکلت به ساختمان‌های مسکونی خلوت می‌رفت و پس از فشردن زنگ آپارتمان‌ها، خود را به‌عنوان مأمور پست معرفی کرده و زن‌ها یا دختران جوان را به بهانه تحویل بسته پستی، با زور و تهدید به آپارتمان‌هایشان می‌کشاند و وحشیانه به آنها تعرض می‌کرد.

پرونده این تبهکار سال 91 و پس از طرح شکایت 40 زن و دختر به دادسرای ناحیه 21 تهران ارجاع شد که پس از اعتراف متهم به هر 40 جنایت Crime سیاه، کیفرخواست او به اتهام فساد فی‌الارض صادر شد. اما قضات شعبه 71 دادگاه کیفری یک استان تهران با صدور قرار عدم صلاحیت، پرونده را به دادگاه انقلاب فرستادند. بدین ترتیب پرونده به شعبه 15 دادگاه انقلاب ارجاع شد که این دادگاه به ریاست قاضی Judgeصلواتی برای محاکمه متهم تشکیل جلسه داد و براساس قانون Law مجازات اسلامی، او را مفسد فی‌الارض تشخیص داد و به اعدام execution در حضور مردم محکوم کرد. اما با اعتراض متهم به حکم صادره، پرونده به دیوانعالی کشور رفت و دادرسان، درباره مواردی ازتحقیق نقض گرفته و پرونده را برای محاکمه مجدد متهم به شعبه دیگری از دادگاه انقلاب ارجاع کردند. سرانجام محاکمه متهم در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد.
شکایت از تبهکار وحشی
رسیدگی به این پرونده هولناک از اول تیر سال 91 و پس از طرح شکایت زن جوانی در دستور رسیدگی پلیس Police قرارگرفت. این بانوی خانه دار پس ازحضور در اداره آگاهی تهران گفت: در خانه تنها بودم که زنگ به صدا درآمد. ازآن سوی خط صدای مردی را شنیدم که خود را مأمور پست معرفی کرد وگفت که یک پاکت پستی برایمان آورده است. برای تحویل گرفتن بسته پستی وارد آسانسور شدم اما ناگهان مرد جوان راه را بر من بست و با چاقو تهدیدم کرد و در نهایت پس از سرقت Stealing گردنبند و مجروح کردن گردنم بسرعت از مجتمع بیرون رفت و سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت مشکی فرار Escape کرد.
طی روزهای بعد نیز شکایت‌های دیگری از سوی زنان و دختران جوان به اداره آگاهی رسید که اعلام کرده بودند پستچی قلابی آنها را در آسانسور یا داخل آپارتمان‌هایشان غافلگیر کرده و پس از آزار و اذیت، تجاوز Rape و سرقت، با یک موتورسیکلت گریخته است.
پس از طرح شکایت از سوی 40 زن و دختر جوان جست و جوها برای دستگیری «جانی آسانسور» ادامه یافت تا اینکه وی در یکی از روستاهای استان گیلان شناسایی شد و کارآگاهان جنایی شامگاه نوزدهم دی سال 92 او را دستگیر کردند. مرد تبهکار نیز در بازجویی به هر 40 مورد تجاوز اقرار کرد.
این پستچی قلابی که به «جانی آسانسور» معروف شده به مأموران گفت: «من شیشه مصرف می‌کردم و به همین دلیل چیزی از جزئیات تعرض‌ها به یاد نمی‌آورم و هر چند روز یکبار که آثار شیشه از بین می‌رفت همه چیز به یادم می‌آمد. من تجاوزها را وقتی انجام می‌دادم که شیشه مصرف می‌کردم. اما حالا پشیمانم.» برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

جزییات ناگفته قتل عام خانوادگی استاد دانشگاه در تهران/مرگ 5 تهرانی در یک جنون هولناک + فیلم و عکس

نقشه ماهرانه دختر ۱۶ ساله برای ۵ سال اخاذی از مرد پولدار اصفهانی + عکس

قتل عام 3 عضو یک خانواده در شامگاه دیروز خیابان یخچال

بازگشت به زندگی ناباورانه دختر بچه ای که به قتل رسیده بود +عکس

چاقویی که دسته اش را برید! / هوتن معلم پیر را زیر مشت و لگد گرفت

اشک پشیمانی قاتل کم سن در جلسه دادگاه تهران

گروگانگیری خواستگار کینه‌ای در ولنجک تهران+عکس

وقتی راز سیاه داماد روز قبل از عروسی لو رفت / پدر عروس طلاق خواست

شکایت پرستار از مأمور پلیس +عکس

آبروی برباد رفته پرستو دختر نوجوان تهرانی در دوستی با پسر دانشجو

دستگیری سارق مسلح 2 میلیارد تومان طلاهای بازار زرگران میاندوآب + فیلم و عکس

گفتگو با قاتلی که 2 بار از مرگ گریخت و ...

ازدواج های شوم یک زن جوان تهرانی + عکس

کشف تجارت مرگبار مافیای گوشت های آلوده در ایران

فیلم گفتگو با اژدها شرور معروف تهران / او بدون لباس در برابر خبرنگار ایستاد + عکس

ماجرای 4 ساعت زجرکش شدن مهرنوش دانش آموز نخبه زیر اتوبوس اردو + عکس

خواننده جوان موسیقی پاپ در بیمارستان بستری شد + عکس

فوری / قتل عام و خودکشی اعضای یک خانواده در خیابان یخچال

7 شب پس از عروسی فهمیدم سینا با منشی شرکتش ارتباط شوم دارد

تصمیم عجولانه یک جوان تحصیلکرده

پیدا شدن جسد پسر 18 ساله پس از 4 روز جستجو در رودخانه زیاران + تصاویر

سرشناس ترین قاتلان زنجیره ای ایران را بشناسید+ تصاویر

 

کدخبر: 301975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟