جزییات ناگفته قتل عام خانوادگی استاد دانشگاه در تهران/مرگ 5 تهرانی در یک جنون هولناک + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 5.09M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

رکنا:عامل جنایت خانوادگی خیابان یخچال

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 21:00 دوشنبه مورخه 13/06/1396 وقوع یک جنایت Crime خانوداگی در خیابان شریعتی - خیابان یخچال به کلانتری 124 قلهک اعلام شد .
پرونده در اداره دهم ویژه قتل Murder پلیس Police آگاهی :
با حضور مأمورین در محل و تأیید خبر کشف اجساد متعلق به یک خانواده ی سه نفره بنام های پژمان ( 40 ساله ) ، مینو (36 ساله) و پارسا (14 ساله) ، بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی و قاضی Judge کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد .
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

تحقیقات از خواهر مینو :
در تحقیقات از خواهر مقتوله ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خواهر مقتوله در مراجعه به منزل خواهرش متوجه آثار خون بر روی نرده های دزدگیر خانه ی خواهرش شده ؛ به مغازه کلیدسازی رفته و مجددا با کلیدساز به منزل خواهرش آمده ؛ پس از باز شدن درب منزل با اجساد خواهرش ، خواهر زاده اش و همسر خواهرش روبرو و نهایتا موضوع به پلیس اطلاع داده شده است .
خواهر مقتوله در اظهاراتش با اشاره به اختلاف مقتوله با همسرش ، به کارآگاهان گفت : " قرار بود تا امشب مادرمان از مسافرت به یک کشور اروپایی به ایران بازگردد ؛ طبق قرار قبلی با مینو ، حدودا ساعت 14:00 با گوشی تلفن همراه مینو تماس گرفتم تا قرار رفتن به فرودگاه امام خمینی را با هم بگذاریم اما او پاسخگوی تماس های من نبود ؛ چندین بار و در ساعت های مختلف با مینو تماس گرفتم اما او پاسخگو نبود ! با گوشی تلفن همراه همسرش ( پژمان ) تماس گرفتم اما او نیز پاسخگو نبود ، با تلفن همراه پارسا تماس گرفتم اما او نیز پاسخگوی تماس های من نشد ؛ حدودا ساعت 20:30 به منزل خواهرم مراجعه کردم ؛ زنگ خانه را زدم اما کسی در را باز نمی کرد ؛ خودروهای مینو و پژمان هر دو در پارکینگ ساختمان بود ؛ به پشت در آپارتمان آنها در طبقه دوم - واحد ششم رفتم ؛ زنگ زدم اما کسی در را باز نکرد ؛ ناگهان متوجه آثار خون بر روی نرده های دزدگیر آپارتمان شدم ؛ می دانستم که مینو و پژمان با یکدیگر اخلاف شدید پیدا کردند و حتی خواهرم چندین بار از پژمان درخواست طلاق کرده ؛ ترسیدم ؛ به دنبال کلید ساز رفتم ؛ زمانیکه وارد خانه شدیم ، همه جا پر از آثار خون بود ؛ داخل اتاق خواب ، جسد مینو و پژمان افتاده بود و جسد پارسا نیز در داخل حمام ؛ با سر وصدای من ، همسایه ها به طبقه دوم آمده و پس از دقایقی پلیس در محل حاضر شد " .

بررسی صحنه جنایت :
در بررسی صحنه جنایت مشخص شد که عامل جنایت ( پژمان ) با جسم تیز اقدام به کشتن Killing همسر و پسر خود نموده و در ادامه به زندگی خود نیز پایان داده است .

کشف دو جسد دیگر اینبار در دفتر کار پژمان :
در ادامه رسیدگی به این پرونده ی جنایت خانوادگی ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که پدر و مادر پژمان ( 68 ساله و 65 ساله ) قرار بوده تا از شهرستان به تهران مراجعه نمایند ؛ بلافاصله تماس با این دو نفر آغاز تا در خصوص انگیزه ارتکاب جنایت توسط پسرشان از آنها تحقیق شود اما آنها نیز پاسخگوی تماس های کارآگاهان و دیگر اعضای خانواده شان نبودند .
در ادامه ، با شناسایی دفتر کار پژمان در منطقه پاسداران ، کارآگاهان صبح روز سه شنبه مورخه 14/06/1396 به این محل مراجعه و پس از ورود به داخل دفتر کار پژمان با اجساد پدر و مادر وی ، در حالیکه آنها نیز مورد جراحت شدید ناشی از جسم تیز قرار گرفته بودند ، روبرو شدند .
در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر ورود پدر و مادر پژمان به داخل ساختمان شدند که پژمان نیز آنها را همراهی می کرده و پس از دقایقی ، پژمان به تنهایی از ساختمان خارج شده است .
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در حال حاضر کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل در محل جنایت منطقه پاسداران حضور داشته و تحقیقات از دیگر اعضای خانواده مقتولین پرونده در دستور کار قرار گرفته است . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

جنایت یخچال

photo_2017-09-05_11-40-544

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

عاقبت شوم آشنایی خانم معلم و پسر ثروتمند در یک میهمانی + عکس

دعوای 2 مرد برهنه در خیابان/پلیس با شوکر سر رسید+ فیلم و تصاویر

شیطان اینترنتی به دخترخاله اش هم رحم نکرد/این مرد شکارچی کودکان بود + عکس

زندانی قلدر همه ماموران پلیس را کتک زد! + فیلم هیجان انگیز

عجیب اما واقعی/این دزد ماشین میلیونر شد!

موش ها باعث سیل های ویرانگر هستند!/سدها در خطر شکستن قرار دارند

نجات ۲ دختر دانش‌آموزان از خطر قطع نخاع /شیرینی کوچک در برابر تلخی فاجعه واژگونی اتوبوس

راز عضویت 6 مقام دامپزشکی در باند مافیای گوشت برملا شد

قاتل دیوانه جسد زنش را 70 تکه کرد و ...+ عکس روز عروسی قاتل و همسرش

مریم 30 ساله تن به هر کاری داد تا اینکه فهمید باردار است و ...

پدرزن سابقم به زن دومم نظر داشت به او هشدار دادم گوش نداد تا اینکه.....+ عکس

پیشنهاد بی شرمانه یک مرد به همکار زن رسوایی به بار آورد

قطع دست و پای محدثه دختر حادثه دیده اتوبوس جاده داراب+ عکس

آویزان شدن مامور برق صومعه سرا براثر برق گرفتگی+ عکس

سفر مادرشوهر به آمریکا برای کتک زدن عروس + عکس

جزییات ناگفته قتل عام خانوادگی استاد دانشگاه در تهران/مرگ 5 تهرانی در یک جنون هولناک + فیلم و عکس

سایه زن شوم در خیابان های رشت!/این زن کیست؟

درگیری در پاساژ علاالدین / پلیس وارد عمل شد + عکس

جعلی بودن رضایتنامه منتشر شده پدر دانش آموز هرمزگانی + عکس

کدخبر: 302138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟