به گزارش گروه انتظامی رکنا، سرهنگ مسعود وحیدی رییس پلیس Police شهرستان شیروان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر،دهه ولایت و امامت و آرزوی سعادت و خوشبختی برای مزودجین، گفت: با خودرو های کاروان های عروسی که با اقدامات خویش علاوه بر مزاحمت، آلودگی صوتی، موجب سلب آسایش مردم شوند برابر مواد قانونی 184،186و209 رسیدگی به تخلفات رانندگی(آئین نامه) با شدت برخورد می شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ضمن اعمال قانون Law تا مبلغ یک میلیون هشتصد هزار ریال برای خودروهای متخلف در کاروانهای عروسی در صورت لزوم به پارکینگ انتقال خواهند یافت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد مراسمات عروسی را بعد از پایان در تالارها آن را به باغ های خصوصی می کشانند، اظهار داشت: مالکین باغ های که بصورت غیرمجاز اقدام به برگزاری مراسمات عروسی بویژه بعد از نیمه شب می کنند، بدانند که علاوه بر پلمپ محل با هماهنگی دادستان محترم، مالک باغ و صاحبان عروسی ضمن تشکیل پرونده به دادسرا معرفی خواهند شد.
فرمانده انتظامی شیروان به تحمیل هزینه سنگین برای مراسم عروسی به زوج های جوان اشاره کرد و از مردم خواست: با رعایت قوانین و احترام به حقوق همشهریان، موجب سلب آسایش یکدیگر نشوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفات و یا جرائم مراتب را به مرکز فرماندهی و کنترل پلیس ١١٠ اطلاع دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 304751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟