اعتراف مرد همسایه به قتل پسر 11 ساله تهرانی همانند آتنا اصلانی+ فیلم گفتگو با پدر کودک و عکس
حجم ویدیو: 89.92M | مدت زمان ویدیو: 00:10:05

به گزارش اختصاصی گروه جنایی رکنا، ظهر روز جمعه هفته گذشته ابوالفضل نوجوان 11 ساله تهرانی در محله رازی تهران از خانه خارج شد و به پارک نزدیک خانه خود رفت.
این آخرین حضور ابوالفضل در خانه بود زیرا او دیگر به خانه بازنگشت. خبرنگار رکنا در پیگیری گم شدن مرموز ابوالفضل یک روز پیش از فاش شدن معمای گم شدن و قتل او راهی خانه پدری وی شد و با جواد، پدر ابوالفضل به گفت و گو پرداخت.
جواد در تشریح روز حادثه Incident به خبرنگار رکنا می گوید: زمانی که ابوالفضل از خانه خارج شد من در خانه بودم و سپس برای کاری از خانه خارج شدم، ابوالفضل به مادربزرگش گفته بود که برای بازی به پارک می رود.
پدر ابوالفضل می گوید: حوالی ساعت سه بعداز ظهر دوستانش او را دیدند و با ابوالفضل بازی کردند تا ساعت هشت شب که یکی از همسایه ها ابوالفضل را دید که در راه خانه بود و به او گفت که به خانه برو ابوالفضل هم به همسایه گفت که دارم به خانه می روم اما دیگر خبری از ابوالفضل نشد و او ناپدید شد.
جواد ادامه داد: ابوالفضل پسری بود که می دانست شب باید در خانه باشد و دوست داشت که در کنار من و یا مادرم بخوابد، امکان نداشت بدون من طاقت بیاورد، او بچه مهربان، دلسوز و بیش از حد بازیگوش بود و چون تنها بود شیطنت های خاص خودش را داشت.
پدر ابوالفضل در ادامه سخنان خود اظهار می دارد: ابوالفضل امسال به کلاس چهارم می رود و از وضعیت تحصیلی خوبی برخوردار بود.
جواد در مورد ماجرای گم شدن های ابوالفضل نیز می گوید: اربعین سال گذشته من همراه ابوالفضل به کاظمین رفتیم اما ابوالفضل گم شد، چهار ساعت به دنبال او بودیم تا اینکه ناگهان خودش پیدا شد، در سفر به کربلا چندین بار گم شد اما خودش ما را پیدا می کرد زیرا حافظه ابوالفضل عالی بود.
او در مورد سرنوشت احتمالی ابوالفضل نیز می گوید: من معتقدم ابوالفضل را کسی برده است، من مطمئنم که او بیرون نیست، ابوالفضل بچه ای نیست که گول بخورد اما شاید چیزی به او نشان دادند که دوست داشته است و همین موجب شده که با کسی برود.
وی در مورد روند رسیدگی به پرونده نیز بیان می دارد: اکنون از رسیدگی راضی هستیم اما اوایل کسی به طور درست رسیدگی نمی کرد و موضوع را جدی نمی گرفتند، حتی مرا داخل کلانتری نیز راه ندادند. 
جواد ادامه داد: دلم روشن است که ابوالفضل پیدا می شود اما امیدوارم این اتفاق برای هیچ کسی نیفتد و تنها خواسته من این است که مردم برای پیدا شدن ابوالفضل دعا کنند. اکنون حال بدی دارم اما استرس ندارم زیرا ابوالفضل پیدا می شود.

یک روز پس از گفت وگو خبرنگار رکنا با پدر ابوالفضل ماجرای قتل وی و ناپدید شدنش کشف شد. صبح روز گذشته متهم پرونده به جنایت هولناک در خانه خود اعتراف کرد. وی در اظهارات خود گفته است که ابوالفضل را در محله گمرک دید و او را به بهانه نشان دادن کبوترهایش به داخل خانه کشاند و سپس با ضربات چاقو جان ابوالفضل را گرفت.

سپس جسد ابوالفضل را بسته بندی کرد و همراه برادرش به کیلومتر 60 جاده قم برد و در آنجا رها کرد. بررسی های پلیسی نشان از آن دارد که قاتل از نظر روحی و روانی دارای مشکل است. با اعتراف قاتل تیمی از ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران با هماهنگی قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امورجنایی پایتخت راهی محل یاد شده رفتند و شب گذشته جسد را پیدا کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وداع دلخراش با ابوالفضل 11 ساله در بهشت زهرای تهران / او همانند آتنا مظلومانه کشته شد + فیلم و عکس

تکرار ماجرای آتنا در تهران / همسایه ها به خانه کفترباز شیطان صفت هجوم بردند + فیلم

شهادت ۳ ایرانی در عراق بر اثر انفجار بمب

ناگفته های مردی که همسرش را با چاقو کشت و پسرش را خفه کرد

جزئیات قاتلی که صبح امروز در ملاء عام اعدام شد+عکس

نجات یک اعدامی با وساطت فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس

نامه سرگشاده نماینده حقوقی خانواده آتنا اصلانی به استاندار اردبیل

اعتراف مرد همسایه به قتل پسر 11 ساله تهرانی همانند آتنا اصلانی+ فیلم گفتگو با پدر کودک و عکس

گفتگو با برادر ناتنی حمید صفت / من قصاص می خواهم + عکس

قتل عجیب و وحشتناک دختر ۵ ساله /حال برادر 4 ساله وخیم است

دوستی خطرناک یک مرد با مجرم خشن/مرد میهمان دسیسه شومی داشت + عکس

راز تلخ درخت اقاقیا حیاط بیمارستان / نفس های آخر مریم 18 ساله در مهربانی گمشد + عکس

قتل پسر فریدون کناری در جشن عروسی+ عکس

خواستگار دست و پا چلفتی، حلقه را درون رودخانه انداخت! + فیلم و عکس

مشتری عصبانی، خودروی بی ام و را جلوی دفتر نمایندگی آتش زد + فیلم و عکس

تعیین جایزه برای یافتن مرد چینی گمشده در مسجد سلیمان + عکس

آخرین دفاعیه شیشه‌ای‌ها از قتل دختر بی گناه

فیلم تصادف شدید در سلفچگان که 5 تن را کشت+ عکس

 

کدخبر: 305257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟