در آخرین روزهای سال 95 مردی با حضور در شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد که پسرش شاهین توسط فرد یا افرادی ربوده شد و اثری از او نیست.

پدر شاهین در اظهاراتش به قاضی Judge سهرابی؛ بازپرس امور جنایی تهران گفت: چند روز قبل شخصی با ما تماس گرفت و گفت باید 300 میلیون تومان به او بدهیم وگرنه دیگر شاهین را نمی‌بینیم، صدای فردی که با ما تماس گرفت را می‌شناسیم، او مستأجر شاهین فردی به نام مجید است، شاهین یک خانه مجردی دارد و خانه‌اش را به این شخص (مجید) اجاره داده بود.

با ثبت این شکایت، تیمی از مأموران اداره 11 پلیس Police آگاهی تهران با دستور بازپرس پرونده برای شناسایی و بازداشت مجید دست به کار شدند.

ردیابی‌های پلیس حاکی از آن بود که شاهین آخرین بار همراه مجید به خانه یکی از دوستان مشترکشان به نام فرهاد رفت‌وآمد داشته و این خانه به صورت عمدی یا سهوی به آتش کشیده شده است.

تحقیقات دیگر نیز نشان داد خودروی شاهین دست مجید بوده که چند روز بعد خودروی وی حوالی تهران درحالیکه آثار خون در آن مشهود بود، کشف شد.

در ادامه روند رسیدگی به پرونده فرهاد بازداشت شد و در تحقیقات به کارآگاهان گفت: من خانه‌ای را حوالی تهران اجاره کرده بودم، مجید و دو دوست دیگرش نیز به من گفتند می‌خواهند در این خانه رفت‌وآمد داشته باشند و قرار شد تا مبلغی از اجاره را آنها پرداخت کنند.

وی ادامه داد: یک روز مجید گفت که قرار است یک مهمان بیاورند و از من خواستند چند روز از خانه خارج شوم و به آنجا رفت‌وآمد نداشته باشم، زمانیکه برگشتم متوجه شدم، خانه در آتش‌سوزی سوخته است، مجید و دوستانش به من گفتند که نگران نباشم و گفتند پولی به آنها می‌رسد و خسارت مرا می‌دهند و دیگر از آنها خبری نداشتم.

پس از این اظهارات، تحقیقات برای بازداشت مجید ادامه داشت تا اینکه عکس وی با دستور قاضی سهرابی برای شناسایی از سوی شهروندان در رسانه‌ها منتشر شد و کارآگاهان چند روز قبل موفق به بازداشت وی شدند.

مجید پس از بازداشت به قتل Murder شاهین با کمک دوستانش اعتراف کرد و گفت: شاهین صاحبخانه من بود و وضع مالی خوبی داشت، من و دوستانم تصمیم گرفتیم با ربودن شاهین از وی و پدرش اخاذی کنیم به همین دلیل نقشه‌ای طراحی کردیم، شاهین یک سگ داشت، سگ او را سرقت Stealing کرده و به منزلمان بردیم.

وی ادامه داد: روز حادثه Incident با شاهین تماس گرفته و گفتم سگش نزد من است، از او خواستم که برای گرفتن سگش نزد من بیاید و به این بهانه او را به خانه (محل قتل) کشاندم، زمانیکه شاهین وارد خانه شد به او حمله‌ور شده و یکی از دوستانم با چاقو چند ضربه به سر او زد، به او گفتیم پول به ما دهد، از او خواستیم با پدرش تماس بگیرد و درخواست 300 میلیون وجه نقد کند اما شاهین در برابر ما مقاومت کرد و گفت پولی ندارد، سپس من و سه دوست دیگرم دست، پاها، دهان و بینی شاهین را با چسب بستیم تا از او پول بگیریم اما بعد از لحظاتی متوجه شدیم شاهین مرده است.

مجید در ادامه اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: فکر نمی‌کردیم شاهین مرده باشد اما او مرده بود، بعد از این اتفاق حدود یک روز با جسد شاهین زندگی کردیم و یک روز پس از قتل جسد شاهین را به صندوق عقب خودرویش برده و برای دفن به خارج از خانه منتقل کرده و در مکانی جسد را دفن کردیم، در نهایت نیز برای از بین بردن آثار جرم Crime خانه را به آتش کشیدیم.

پس از اظهارات مجید، دیگر متهمان این پرونده نیز بازداشت شدند اما جسد شاهین هنوز کشف نشده و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ادعای عجیب مرد متجاوز در دادگاه تهران / یلدا نه دختر بود و نه پسر! + عکس

قتل ناموسی برادر در ویلای نیمه ساخته / شعبان طلب خود را در خلوت زن برادرش صاف کرد! + عکس

59 سال حبس و 272 ضربه شلاق به خاطر حمله به خانه مجردی زن پولدار

اعدام در ملاء عام برای 6 مرد که در باغ ویلای مشهد نقشه تبهکاری کشیدند + عکس

سیاوش با زن برادرم ارتباط پنهانی داشت / وقتی داخل پراید فهمیدم خشکم زد! + عکس

شاهین را در باغ کشتم چون همسرم را آزار داده بود / او درخواست شرم آوری داشت + عکس

وقتی هانیه گفت: عرضه اش را نداری! زهره را صیغه کردم و حالا!

قاتل ابوالفضل11ساله: پشیمانم! + عکس

اعدام در ملاء عام برای 6 مرد که در باغ ویلای مشهد نقشه تبهکاری کشیدند + عکس

40 سال زندان به خاطر شکنجه شوم دختر 11 ساله + عکس

بلای وحشتناکی که بر سر خانم پرستار 34 ساله آمد + عکس

ماجرای تلخ زندگی دختر 16 ساله و سیخ داغ در مشهد / پسر همسایه در خانه را باز کرد

رازی که با دستگیری ناصر لو رفت / او تاکنون 3 زن را قربانی نیت شوم خود کرد + عکس

علت مرگ خواننده مشهور ایرانی + عکس

جزئیات دستگیری رئیس جندالله در آسمان ایران / ماموریت ۱۷ جت ارتش در مسیر هوایی مشهد - بندر عباس

دستگیری 30 دختر و پسر مست در وضعیت بد در پارتی شبانه در ورامین

تجاوز وحشیانه ناصر به 3 زن + عکس

قتل هولناک زن باردار / شوهر این زن نمایش عجیبی به راه انداخت

سارا از 7 سالگی و ناخواسته مادر شد! / زندگی تلخ دختر کرمانی

قتل عروس 100 روزه در اتاق خواب

تازه داماد در کرج اعدام شد / عروس با مقتول قبل از ازدواج ارتباط شیطانی داشت

کدخبر: 307464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟