به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 22:30 دقیقه دوشنبه 27 شهریور ماه امسال ماموران کلانتری 13 قدس در جریان تیراندازی به یک خودروی پراید در بلوار ساحلی آبادان قرار گرفتند و تیمی از ماموران پلیس Police و امدادگران اورژانس برای تحقیقات و نجات سرنشینان داخل خودرو در محل حاضر شدند.
ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که عاملان تیراندازی به 2 سرنشین خودروی پراید از ماموران پاسگاه جزیره مینو خرمشهر هستند و در ادامه 2 جوان زخمی برای درمان به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شدند.
بررسی ها نشان از آن داشت که ماموران پاسگاه جزیره مینو خرمشهر به 2 جوان پراید سوار در میدان فرودگاه مشکوک می شوند و زمانیکه دستور ایست را برای صادر می کنند راننده پراید بدون توجه به دستور پلیس پا روی پدال گاز خودرویش گذاشته و تصمیم به فرار Escape می گیرد.
در ادامه ماموران برای توقف این مردان مرموز به تعقیب آنها رفته که پس از یک تعقیب و گریز طولانی زمانیکه 2 جوان وارد منطقه بلوار ساحلی آبادان می شوند ماموران اقدام به تیراندازی به سمت متهمان می کنند.
بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای انگیزه فرار 2 جوان پراید سوار در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفته و پزشکان حال عمومی مصدومان را در وضعیت مناسب اعلام کرده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 307581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟