درخواست پلیس اردبیل از مردم برای اجرای اعدام قاتل آتنا اصلانی در ملاعام + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 3.23M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14

photo_۲۰۱۷-۰۹-۱۹_۲۳-۱۰-۱۱

 photo_۲۰۱۷-۰۹-۱۹_۲۳-۰۵-۴۸

اسماعیل رنگرز مردی ۴۰ ساله بود که آتنای کوچک و پدرش را از مدت‌ها قبل می‌شناخت...

زمانی که خبر مفقودی این کودک معصوم به پلیس Police گزارش شد؛ بلافاصله کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند آتنا در محدوده مغازه قاتل The Murderer ناپدید شده‌، ولی لحظه ورود او به مغازه در هیچ دوربینی به ثبت نرسیده است.

با این حال همه ماموران نیروی انتظامی،‌ ماموران امدادی هلال احمر،‌ دادستانی و سایر دستگاه‌ها مانند آتش نشانی و ... بلافاصله وارد عمل شده و هر جایی را که احتمال می دادند می‌توانند به نتیجه ای دست پیدا کنند، بازرسی و جستجو کردند.

در کنار جستجوها، با توجه به اینکه شک پلیس به اسماعیل به عنوان فردی سابقه دار بیش از پیش شده بود؛ سریعا جهت بازجویی دستگیر گردیده و طی هماهنگی قضایی روانه زندان Prison شد.

در همان روز دستگیری رنگرز قاتل؛ منزل او توسط کارآگاهان مورد بازرسی قرار گرفت، اما پلیس از وجود پارکینگی که قاتل در مکانی نزدیک در اختیار داشته باخبر نبود.

با بررسیهای فنی و تخصصی پلیس مشخص شد قاتل از زندان با همسرش تماس برقرار نموده و خواسته که نسبت به امحا مواد مخدر Drugs نگهداری شده در پارکینگ اقدام نماید.

همسر اسماعیل رنگرز پس از پیدا کردن بشکه‌ای که جسد در آن قرار داشته و بوی تعفن می‌داده، برادر قاتل را در جریان قرار می‌دهد و او نیز جسد را از درون بشکه کشف و بلافاصله پلیس را مطلع کرده و این اقدام وی، عدم همدستی او با قاتل را نشان می دهد.

با تحقق نتیجه اولیه و اطمینان پلیس از وقوع قتل توسط اسماعیل، فصل تازه ای از تحقیقات از این شیطان Evil انسان نما آغاز و فرزند ایران "آتنای معصوم" با حضور انبوه جمعیت داغدار در پارس‌آباد مغان به خاک سپرده شد.

در نهایت متهم به ارتکاب قتل اعتراف کرد و حسب دستور رئیس کل دادگستری استان اردبیل؛ رسیدگی به موضوع به صورت فوق العاده و خارج از نوبت انجام و بالاخره حکم اعدم وی در ملا عام صادر و توسط دیوان عالی کشور نیز تایید گردید تا اندکی از غم و اندوه ملت ایران و علی الخصوص استان اردبیل و شهرستان پارس آباد و به ویژه خانواده این عزیز از دست رفته کاسته شود.

چیزی که در اینجا حائز اهمیت است، شناسایی سریع قاتل توسط پلیس و دستگیری وی، تلاشهای کلیه یگانهای انتظامی و امدادی برای یافتن سایر سرنخهای احتمالی، همت و همکاری دستگاه محترم قضایی برای فرجام رسی سریع پرونده و پیگیری قاطع اولیای دم بود.

با به فرجام رسیدن این پرونده، قاتل بی رحم کودک معصوم پارس آبادی به زودی و در روزهای آتی در ملا عام به مجازات اقدامات خود خواهد رسید؛ پلیس اردبیل به عنوان خدمتگذار ملت شریف استان، ضمن ابراز همدلی و همدردی قلبی با بازماندگان این واقعه دردناک؛ از عموم شهروندان و علی الخصوص مدیران کانالهای مختلف مجازی، خبرگزاریهای محلی و منطقه ای و ... انتظار دارد با عنایت به اینکه استان اردبیل به عنوان شهر دارالارشاد، حسینی، مذهبی، دیندار و ولایتمدار در طول تاریخ مطرح بوده و وقایع این چنینی در شان و منزلت ملت شریف استان نمی باشد؛ با خویشتنداری و سعه صدر، موضوع را به نحو مطلوب مدیریت نموده و ضمن پرهیز از هرگونه تشنج و هرج و مرج، فرهنگ والای خود را به جهانیان نشان دهند.

خداوند متعال روح آن عزیز مرحومه معصومه را قرین رحمت نماید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

photo_۲۰۱۷-۰۹-۱۹_۲۳-۰۷-۰۵

photo_۲۰۱۷-۰۹-۱۹_۲۳-۰۷-۴۸

photo_۲۰۱۷-۰۹-۱۹_۲۳-۰۰-۱۷

photo_۲۰۱۷-۰۹-۱۹_۲۳-۰۰-۰۶

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام زن کثیف در زندان زنجان

قتل ناموسی در پیشوا

قاتل آتنا اصلانی اعدام شد + اولین فیلم و عکس / لحظه به لحظه اعدام در ملاعام

فیلم گفتگو با قاتل آتنا اصلانی لحظاتی قبل از اعدام+ فیلم و عکس

لحظه سر بریدن 2 داعشی به دست خودشان + فیلم 16+

فیلم و عکس لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی

بلایی که زن جوان بر سر نامزدش آورد + فیلم

زن شیرازی که 3 شوهرش را کشت / او همزمان در عقد 2 مرد بود!+ عکس

دستگیری مرد شیطان صفت از سوی خانم معلم فداکار در کرج+عکس

وقتی آزیتا نوشیدنی را به من داد هیچ چیز نفهمیدم تا اینکه در کلانتری به هوش آمدم!

شرط مادر برای بخشش قاتل دخترش بهاره +عکس

تیراندازی شبانه دردفتر وکالت / 2 مرد راهی بیمارستان شدند

قاتل بازار حضرتی تهران دستگیر شد + عکس

پدری پسر ۲ ساله خود را برای تفریح دفن کرد! + فیلم و عکس

تجاوز راننده تاکسی اینترنتی به زن جوان شیرازی در تهران + عکس

آدمخوار هنگام خوردن یک زن کشته شد + عکس

قاتل " خفر " تا دندان مسلح بود!

درخواست پلیس اردبیل از مردم برای اجرای اعدام قاتل آتنا اصلانی در ملاعام + فیلم و عکس

قتل آفرین 20 ساله پس از 6 ساعت تجاوز وحشیانه

 

کدخبر: 307957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟