جزئیات قتل زن جوان و دختر خردسالش در پاسگاه نعمت آباد / عمو شمشیر به دست دستگیر شد+ عکس

شب گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک جنایت Crime در طبقه دوم یک منزل مسکونی در نعمت آباد – خیابان طالقانی به کلانتری 152 خانی آباد اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری 152 خانی آباد ، عوامل آتش نشانی و اورژانس در محل و بازگشایی در خانه توسط عوامل آتش نشانی ، جسد یک دختر 4 ساله بنام "آیلین" در کنار جسد مادرش به نام شب بو 35 ساله در حالی که توسط جسم تیز  از ناحیه گلو دچار جراحت شدید شده بودند ، کشف شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل Murder پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در کنار اجساد ، پیکر نیمه جان دیگر عضو خانواده بنام "آذین" 11 ساله قرار داشت که از ناحیه ی سینه و دست مورد اصابت ضربات متعدد جسم تیز قرار گرفته بود، آذین در شرایطی نامناسب و در حال انتقال به بیمارستان به کارآگاهان دایره جنایی گفت: ساعاتی قبل عمو احمد به خانه ما آمد و ما را با شمشیر زد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی از محل جنایت اطلاع پیدا کردند که درگیری شدیدی در محل جنایت رخ داده و طی آن همسایگان مردی حدودا 50 ساله را مشاهده کردند که به سرعت از محل جنایت خارج شده است .

یکی از همسایگان که با 110 تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : من همسایه طبقه پائین هستم،  دخترم به من گفت که بچه های همسایه مان بیرون نمی آیند، با توجه به اینکه شب گذشته ، حدودا ساعت 04:00 در منزل همسایه مان درگیری شدیدی رخ داده بود ، به موضوع مشکوک شده و بلافاصله موضوع را به 110 اطلاع دادم.

همسایه ای دیگر در اظهاراتی مشابه گفت: دیشب صدای جیغ زدن های دختران همسایه مان را می شنیدم که ناگهان صدای آنها قطع شد. همزمان از داخل پنجره مردی حدودا 50 ساله را دیدم که به سرعت از محل جنایت متواری شد.

با توجه به سرنخ های بدست  آمده از محل جنایت و اظهارات آذین 11 ساله مبنی بر ارتکاب جنایت توسط عمویش ، کارآگاهان اداره دهم با شناسایی  "احمد" 55 ساله وی را در نزدیکی محل جنایت دستگیر کردند.

عامل جنایت Crime پاسگاه نعمت آباد که در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده بود ، لب به بیان حقیقت گشود و در اعترافاتش به کارآگاهان عنوان داشت : " از چندی پیش اختلاف شدیدی بین من و همسر برادرم ایجاد شده بود ؛ موضوع را چندبار با برادرم در میان گذاشتم اما او توجهی به حرفه هایم نمی کرد تا اینکه تصمیم به قتل Murder همسر برادرم گرفتم " .

متهم در ادامه اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " پس از تهیه کلید منزل برادرم ، چند شبانه روز محل سکونت برادرم را تحت نظر داشتم تا اینکه شب جنایت ، وارد خانه برادرم شدم ؛ همسر برادرم داخل اتاق خواب در حال استراحت بود که چاقو را زیر گردنش گذاشتم ؛ قصد داشتم تا او را از اتاق خواب بیرون بیاورم که شروع به جیغ زدن کرد ؛ "آذین" دختر 11 ساله برادرم از خواب بیدار شد و برای حمایت از مادرش با من درگیر شد ؛ هر دو نفر آنها را با چاقو زدم ؛ زمانیکه در حال زدن چاقو به همسر برادرم بودم ، یک ضربه چاقو نیز به گردن آیلین ( دختر 4 ساله ) که خواب بود ، اصابت کرد ؛ پس از اطمینان از مرگ هر سه نفرشان به سرعت از خانه خارج شده ، به محل کارم رفته و لباس هایم را تعویض کردم که پس از آن دستگیر شدم .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "مظنون پرونده در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده و این در حالیست که بررسی شواهد ، دلایل و مستندات بدست آمده از محل جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و مظنون پرونده نیز با دستور بازپرس محترم پرونده و جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ".برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 307994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟