سردار حیدر عباس‌زاده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم به برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی نیز در هفته دفاع مقدس به صورت مستقل مجری برگزاری برنامه‌های با مضمون دفاع است.

وی در ادامه نسشت به بازگشایی مدارس و اهمیت امنیت در زمان بازگشایی مدارس پرداخت و گفت: نیروهای انتظامی در راستای کاهش مزاحمت‌های خیابانی و ایجاد امنیت در سطح شهر همزمان با آغاز فصل مدارس به صورت ثابت جلوی مدارس تمام مناطق خوزستان مستقر می‌شوند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه معاینه فنی سرویس‌های مدارس نیز در دستور کار و اجراست، عنوان‌کرد: در سال گذشته متاسفانه شاهد سرقت Stealing از دانش‌آموزان و دانشجویان بودیم که امسال با اخذ تدابیری از جمله فعال کردن یگان‌های انتظامی در کل استان درصددیم که وقوع این قبیل اتفاقات را کاهش و رفع کنیم.

وی از حضور مستمر ماموران نیروی انتظامی در مراسمات عزاداری امام حسین‌ (ع) خبر داد و گفت: همزمان با آغاز ایام عزاداری امام حسین (ع) تشکیلات امنیتی در راستای پیشگیری از وقوع حوادث Accidents امنیتی فعال شده است.

سردار عباس‌زاده مهم‌ترین هدف هفته نیروی انتظامی را ایجاد تعاملی عمیق بین نیروی انتظامی و مردم عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه‌هایی از قبیل ترافیک و حوادث است.

وی تصریح‌کرد: متاسفانه نباید اینگونه فکر کنیم که با کشف جرم Crime دیگر شاهد هیچ‌گونه جرمی نخواهیم بود اما یکی از تاثیرات این اقدام کاهش جرم و افزایش ایمنی و امنیت در سطح شهر است.

فرمانده ‌انتظامی خوزستان با بیان اینکه از ابتدای شهریورماه تاکنون 113 درصد کشف قتل Murder و 27 درصد کاهش قتل داشتیم، افزود: در زمینه سرقت مسلحانه 73 درصد کشف، در حوزه سرقت به عنف نیز 39 درصد کاهش و 78 درصد کشف داشتیم.

وی با اشاره به موضوع غیر اجتماعی تیراندازی در سطح شهر و مراسمات گفت: از ابتدای شهریورماه امسال تا کنون 81 درصد کشف تیراندازی به مردم ومنازل داشتیم که نسبت به ماه مشابه در سال گذشته فقط 19 درصد کاهش داشتیم.

عباسی‌زاده با بیان اینکه نیروی انتظامی در زمینه جرائم خشن 28 درصد کاهش مواجه شد به درگیری شهر پتک جلالی باغملک اشاره کرد و گفت:تعداد زیادی از عاملان درگیری‌های خونین پتک جلالی دستگیر شدند اما نیاز است برای رفع مشکل شورای تامین وارد عمل شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم گفتگو با قاتل آتنا اصلانی لحظاتی قبل از اعدام+ فیلم و عکس

قاتل آتنا اصلانی اعدام شد + اولین فیلم و عکس / لحظه به لحظه اعدام در ملاعام

فیلم گفتگو با قاتل آتنا اصلانی لحظاتی قبل از اعدام+ فیلم و عکس

لحظه سر بریدن 2 داعشی به دست خودشان + فیلم 16+

فیلم و عکس لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی

بلایی که زن جوان بر سر نامزدش آورد + فیلم

زن شیرازی که 3 شوهرش را کشت / او همزمان در عقد 2 مرد بود!+ عکس

دستگیری مرد شیطان صفت از سوی خانم معلم فداکار در کرج+عکس

وقتی آزیتا نوشیدنی را به من داد هیچ چیز نفهمیدم تا اینکه در کلانتری به هوش آمدم!

شرط مادر برای بخشش قاتل دخترش بهاره +عکس

تیراندازی شبانه دردفتر وکالت / 2 مرد راهی بیمارستان شدند

قاتل بازار حضرتی تهران دستگیر شد + عکس

پدری پسر ۲ ساله خود را برای تفریح دفن کرد! + فیلم و عکس

تجاوز راننده تاکسی اینترنتی به زن جوان شیرازی در تهران + عکس

آدمخوار هنگام خوردن یک زن کشته شد + عکس

قاتل " خفر " تا دندان مسلح بود!

درخواست پلیس اردبیل از مردم برای اجرای اعدام قاتل آتنا اصلانی در ملاعام + فیلم و عکس

قتل آفرین 20 ساله پس از 6 ساعت تجاوز وحشیانه

کدخبر: 308443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟