به گزارش گروه جنایی رکنا، او که ادعای بی‌گناهی می‌کند فکرش را هم نمی‌کرد کسی که آن طرف خط است، این مکالمه را ضبط کند و همین سند او را به یک قدمی چوبه دار برساند. صبح روز 29اردیبهشت‌ماه سال 90در جریان آتش‌سوزی در کارخانه‌ای متروکه در ریحان آباد ورامین صاحب آنجا که مردی 70ساله بود در اتاقک نگهبانی جانش را از دست داد.
شواهد اولیه نشان می‌داد این آتش‌سوزی عمدی است و پیرمرد به قتل Murder رسیده است. درحالی‌که هیچ سرنخی از پشت پرده این جنایت به‌دست نیامده بود، یکی از اهالی منطقه نزد پلیس رفت و گفت قاتل The Murderer را هنگام فرار Escape دیده است. او گفت: قاتل مردی به نام حامد است. صبح زود او را دیدم که با دست و لباس خون آلود از کارخانه بیرون آمد. او از دیدن من جا خورد.
آن زمان هنوز آتش‌سوزی به بیرون نرسیده بود و من نمی‌دانستم آنجا چه اتفاقی افتاده است اما چند ساعت بعد فهمیدم که کارخانه آتش گرفته و صاحبش فوت شده است. وی ادامه داد: چند ساعت بعد حامد با من تماس گرفت و گفت که او صاحب کارخانه را به قتل رسانده است. از من خواست در این‌باره با کسی حرف نزنم. این شاهد مکالمه‌اش را با متهم به قتل ضبط کرده بود و با ارائه این فایل صوتی متهم هیچ راهی برای انکار قتل نداشت.
متهم در اعترافات اولیه‌اش گفت:خانه من دیوار به دیوار کارخانه است. صاحب کارخانه در آنجا یک تور والیبال بسته بود و بچه هایش بازی می‌کردند. سر و صدای آنها آسایش را از ما گرفته بود. شب حادثه Incident سراغش رفتم و در جریان درگیری با چاقوی کوچکی به او ضربه زدم. اما من کارخانه را به آتش نکشیدم.
در جلسه محاکمه که چند روز قبل در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی بوئینی برگزار شد در شرایطی که متهم همچنان دست داشتن در قتل را انکار می‌کرد فایل صوتی پخش شد و وقتی قضات از متهم توضیح خواستند او گفت صدایی که پخش شده مربوط به او نیست. با این حال قضات دادگاه وارد شور شدند و در نهایت روز گذشته او را به قصاص محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

در سفر خارجی زنم پوشش بدی داشت / با او در اتاق هتل درگیر شدم و !!+ عکس

حکم عجیب آزادی مرد شیطان صفت مجازی + عکس

ازدواج سفید خواهرم با جوان 20 ساله را تحمل نداشتم / قتل عام وحشتناک عروس و داماد! + عکس

نجات نیم میلیاردی یک جوان از چوبه دار + عکس

عکس وحشتناک از میز شام زن و شوهر آدمخوار (16+)

کور کردن دوچشم مرد ثروتمند به خاطر ساعت طلا

از لاک تنهایی تا باغ ویلایی! / شهرام و دختر عمه ام این بلا را سرم آوردند

قاتل دروغ می گوید / عمویم می خواست زن جوانی را به خانه مان بیاورد که مادرم مخالفت کرد و او با چاقو نیمه شب به ما حمله کرد + عکس

اشک های نانوایی که پسر دوست داشتنی اش را کشت + عکس

دلیل تاخیر در ورود پیکر شهید حججی به ایران اعلام شد / قرار بود سر شهید هم بیاید اما!

وقتی فرزاد از پشت شمشادهای پارک بیرون آمد، شوکه شدم چون او شوهرم بود!

شوهرم دوستان بی سرو پایش را به خانه می آورد تا اینکه!

راز یک کیلو طلا در عضو خاص بدن مسافر هواپیما ! +تصاویر

80 سال محرومیت از رانندگی + عکس

سرنوشت تلخ و مرگبار امیر علی 3 ماهه در خانه ای که دوستش داشتند!

دستگیری زوج آدم‌خوار در روسیه / آن ها 30 نفر را خوردند!

تحقیرهای همسرم کاری کرد که با نگاه شوم زن جوان خام شدم و در مخمصه افتادم

حمله وحشتناک "اسی بی غم" دبستان شهید دهستانی / او می خواست دانش آموزی را با نفت آتش بزند

 

کدخبر: 310051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟