شگرد 4 زن در باند مردانی که زندانی آزاد می کردند + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رسیدگی به پرونده این ماجرا از سال 92 وهمزمان با کشف یک سند جعلی در بازپرسی دادسرای ویژه مفاسداقتصادی کلید خورد.بازپرس زیرک پس از بررسی دقیق یک سند که قرار بود ازآن به‌عنوان وثیقه برای آزادی Freedom متهم استفاده شود پی برد با سندی جعلی روبه رو است، تا اینکه با انجام تحقیقاتی از راز باندی حرفه‌ای پرده برداشت که در زمینه جعل اسناد و کلاهبرداری Fraud از خانواده‌های زندانیان فعالیت می‌کردند.
با تشکیل پرونده، مأموران اداره آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شده و 14 نفر را شناسایی و دستگیر کردند. در ادامه مشخص شد برخی از آنها از اصل ماجرا خبر نداشتند و ناخواسته به دام این باند افتاده بودند.

سردسته باند هم مردی به نام آرش، صاحب یک مؤسسه مشاوره مالی بود که با جمع‌آوری افرادی به دور خود، یک مؤسسه مالی به راه انداخته و به بهانه پرداخت وام یا قراردادن اسناد ملکی به‌عنوان وثیقه - جعلی - برای آزادی زندانیان کلاهبرداری می‌کردند.

کارآگاهان دریافتند اعضای این باند سندهایی که توسط دزدان از خانه‌های مردم به سرقت Stealing رفته بود ، خریداری کرده و با اضافه کردن اطلاعاتی در  اسناد، زندانیان را آزاد می‌کردند.حتی گاهی اعضای باند با اضافه کردن صفرهایی به مساحت سند، قیمت کارشناسی آنها را بالاتر می‌بردند. همین موضوع هم سبب شد در آخرین سندگذاری برای آزادی یک زندانی Prisoner به دام بیفتند.

در ادامه مشخص شد متهمان برای اجاره دادن سند 100 درصد از اصل پول  ملک مربوطه را می‌گرفتند و به این صورت سند را به آنها تحویل می‌دادند تا برای آزادی زندانیان استفاده کنند. بدین‌ترتیب پس از صدور کیفرخواست، پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

سرانجام اعضای باند در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge حسین اصغرزاده و با حضور قاضی حشمت‌الله توکلی- مستشار- محاکمه شدند.درمیان 14متهم، چهار زن نیزحضور داشتند که با روش‌های مختلف زمینه جعل اسناد را فراهم می‌کردند. صبح دیروز با رأی قضات پنج نفراز اعضای اصلی باند به اتهام جعل اسناد هرکدام به 18سال حبس محکوم و بازگرداندن پول‌های مردم وخسارت‌های وارده محکوم شدند. بقیه اعضا هم هر کدام به حبس‌های مختلف محکوم شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

داماد شیطان پرست عروس را شب حجله کشت! + عکس

پشت پرده خودکشی دوست نزدیک شیطان پارس آباد / جهان ماجرای قتل آتنا را می دانست؟ + عکس

کارگردان مشهور زن زیبایش را در ویلا کشت + عکس

اولین گفتگوبا قاتل ستایش در زندان/ ادعای عجیب قاتل به داشتن همدست!+ عکس

شب سیاه برای زن باردار در یک بیمارستان کرج + عکس

ترانه‌خوانی رپر معروف هنگام رانندگی با گلوی تیرخورده + فیلم

معمای مرگ کارمند زن دانشگاه

پزشک تبریزی محاکمه شد

گفتگو با پلیس اخراجی که در تهران تبهکاری می کرد + فیلم و عکس

پسر خردسال در حاشیه جنگل طعمه خرس گرسنه شد

سحر وقتی شوهرش به سفر می رفت مرا به خانه اش می برد تا اینکه! + عکس

اعدام پر سرو صدای یک جوان 27 ساله در زندان یاسوج

این مرد قبل از مرگ قاتل آتنا اصلانی را می شناخت / اسماعیل رنگرز او را کشت؟! + عکس

رییس باند مشهد پارتی دستگیر شد / او به گرگ معروف بود

قتل وحشیانه عروس و داماد مشهدی در اتاق خواب + عکس

سینه ریز 2 میلیارد تومانی ارثیه دردسرساز کارخانه دار تهرانی بود +عکس

در جشن عقدکنان فهمیدم نامزدم بدچشم و بی تعهد است / حماقت کردم و صیغه یک مرد متاهل شدم

 

کدخبر: 310066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟