شوخی زشت 2 دختر دانش آموز با همکلاسی / خواستگاری که فقط به دنبال آبروریزی بود!+عکس

این دخترها پس از بازداشت مدعی شدند قصد شوخی داشته اند.

با مراجعه خانمی جوان و در دست داشتن مرجوعه ای قضایی مبنی بر اغفال و انتشار تصاویر شخصی،موضوع به دلیل حساسیت بالا در دستور کار فوری کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی از طرف دوستان شاکی به وی معرفی که قصد ازدواج با او را داشته و پس از برقرای رابطه عاطفی برای آشنایی بیشتر از وی تقاضای تصاویر شخصی کرده است.

شاکی پس از ارسال تصاویر شخصی خود تهدید می شود که اگر تصاویر و فیلم های نامعقولی از خود ارسال نکند تصاویر قبلی وی در فضای مجازی منتشر می شود.

پس از انجام تحقیقات تکمیلی محرض گردید پس از گذشت مدتی تصاویر شاکی برای برادرش ارسال و الفاظ رکیکی به وی نسبت داده می شود.

کارشناسان پلیس فتا با استفاده از اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی متهمانی که همکلاسی های شاکی بودند، را شناسایی و با اخذ دستور از مقام قضایی دستگیر و دستگاه های دیجیتال آنان ضبط شد.

پس از بررسی دستگاه های دیجیتال، ارتکاب جرم متهمان برای پلیس اثبات شد و متهمان که در ابتدا هرگونه ارتباط خود را با پرونده انکار می کردند، در رویارویی با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و ضمن ابراز ندامت و پشیمانی انگیزه خود را شوخی با همکلاسی خود و این عمل را احمقانه و بچگی محض عنوان کردند.

کدخبر: 72739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟