اولین قرار شیطانی دختر تلگرامی با پسر جوان

این جوان که تحت تعقیب است با هوشیاری یکی از همسایه های دختر جوان که شماره خودروی وی را برداشته بود، شناسایی شد.

بنابه گزارش پلیس ، نزدیک ظهر بود. مردی جوان برای خرید از خانه اش در یکی از محله های غرب مشهد بیرون آمد. او در کوچه، دختر همسایه را دید که با پسری ناشناس گفت و گو می کرد .

این مرد در کمال ناباوری ناگهان دید که این پسرغریبه با توسل به زور و تهدید، دختر را سوار خودروی سواری اش کرد.

حرکات راننده با سرعت زیاد شک و تردید مرد جوان را برانگیخت. او با نگرانی به خانه همسایه رفت و موضوع را به خانواده دختر اطلاع داد .

پدر دختر و دو پسرش بلافاصله با فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند و با توجه به مفقود شدن دختر 19 ساله، تحقیقات پلیسی آغاز شد .

ماموران انتظامی تحقیقات پرونده رادر حالی آغاز کردند که یکی دیگر از همسایگان نیز شاهد صحنه سوار شدن دختر جوان به خودروی سواری بود. او مشخصات دقیق از این خودرو در اختیار پلیس قرار داد.

تیم های دایره آگاهی کلانتری  با انجام تحقیقات گسترده و در اختیار داشتن سرنخ های موجود متهم پرونده را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

پلیس بلافاصله محل زندگی دختر ربا با هماهنگی مقام قضائی مورد بازرسی قرار داد. متهم اصلی پرونده قبل از رسیدن ماموران گریخته بود اما همدست او که راننده خودرو بود، دستگیر شد.

جست و جوهای پلیسی برای دستگیری متهم اصلی پرونده که احتمال می رود در فضای مجازی با دختران جوان باب آشنایی باز کرده است و مرتکب دیگر جرایم مشابه نیز شده باشد ادامه دارد.

دختر جوان پس از اینکه از خلوتگاه شیطانی نجات یافته بود به ماموران گفت: با ماشین دوستش آمده بود و می گفت ماشین را کرایه کرده است. در حال گفت و گو بودیم که از من خواست سوار ماشین شوم. او با توسل به زور و تهدید مرا به داخل خانه ای برد و... .

در برابرش مقاومت می کردم. هر چه خواهش و تمنا کردم فایده ای نداشت، به او گفتم اصلا باورم نمی شود چنین نقشه ای برایم کشیده باشی. به صورتم خیره شده بود و انگار اصلا حرف هایم را نمی شنید.

این دختر در حالی که اشک می ریخت، گفت: حدود 6 ماه قبل گوشی تلفن همراه هوشمند خریدم. من به عضویت شبکه های اجتماعی در آمدم. جذابیت این ارتباط های مجازی برایم خیلی زیاد بود. خانوده ام از شبکه های مجازی و خطرهای آن اطلاعی نداشتند. من هم از طریق دوستانم یاد گرفتم چه طور وارد این فضای مجازی شوم. متاسفانه در همان روزهای اول در یک گروه مجازی با این پسر ‌آشنا شدم. ارتباط ما با وعده های رویایی ادامه داشت تا این که امروز قرار ملاقات گذاشته بودیم.

وی افزود: هیج وقت فکر نمی کردم این طوری سرافکنده و شرمسار بشوم. من از اعتماد پدر و مادرم سوء استفاده کردم و دچار چنین مشکلی شدم. حالا هم نمی دانم چه طور به چشمان پدر و مادرم که برایم زحمت های زیادی کشیده اند نگاه کنم .

این اخبار را از دست ندهید:

همسر فوتبالیست چینی که درگل خوردن تیم کشورش مقصر بود راز خوابیدن او با زنان زیاد است را لو داد!+عکس

کچل شدن عروس‌خانم در جشن ازدواج + عکس

بازی خطرناک و کثیف کارمند زن با رئیس شرکت

مرا در یک اتاق حبسم کرد و دو دوستش را آورد و بلایی شیطانی سرم آوردند

شوهرم از زندان فرار کرد و پس از فروش جهیزیه ام شب ها درخانه یک زن می ماند تا اینکه...

پرونده زنی که پسران را از دیوار به خانه اش می برد+عکس

گفتگو با روباه شب / خیابان خلوت بود از زن جوان خواستم به اتاقکم بیاید و ...

این مرد مرد است او را می شناسید+عکس

اقدام شیطانی معلم خصوصی موسیقی با دختر 16 سال در گنجه کلاس+ عکس

خریدهای میلیونی زن شیک پوش با ثروت توخالی!+عکس

دختر 16 ساله به خاطر یک پسر همکلاسی اش را کشت / قربانی رقیب عشقی بود! +عکس

مریم شناسنامه اش را برداشت و فردای شب خواستگار فرار کرد

سگ های ولگرد با محبت تر از من بودند / 2 راهزان در محاصره 30 سگ

سوسن، دختر 15 ساله را به خلوتگاه شیطان برد

ماجرای کشته شدن هزاران خدمه‌ی بی‌نام و نشانِ در جنگی عجیب+فیلم و عکس

اقدام وحشیانه با عروس جوان در برابر چشمان داماد / این زن و شوهر برای ماه عسل به تایلند رفته بودند+ عکس

 

کدخبر: 73746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟