شکنجه وحشتناک عروس یک خانواده در رستوران بین راهی جاده هراز

به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این پرونده از اواخر آذر ماه به دنبال شکایت زن 34ساله ای به نام سپیده در دستور کار پلیس جاجرود قرار گرفت.

این زن به پلیس گفت: پدر شوهرم صاحب یک رستوران در جاجرود - جاده هراز - است که آن را از چند سال پیش به یک عمو و برادر زاده به نام های احمد و امیر اجاره داده است.

وی افزود: من و همسرم در گرگان زندگی می کردیم و از دو ماه قبل که تصمیم گرفتیم برای زندگی به جاجرود بیاییم از این رواسباب و اثاثیه مان را با ماشین به رستوران پدر شوهرم می فرستادیم تا در فرصت مناسب به جاجرود بیاییم و وسایل خانه را از آنها بگیریم و به خانه جدیدمان منتقل کنیم.

این زن ادامه داد: همه وسایل را از رستوران به خانه جدیدمان برده بودیم و مقداری لوازم تزیینی در رستوران باقی مانده بود. من صبح زود و در حالی که همسرم سرکار بود به رستوران رفتم تا وسایل را از احمد و امیر تحویل بگیرم. رستوران خلوت بود و آنها از من خواستند تا خودم به طبقه بالا رستوران بروم و وسایل را بردارم، اما به محض اینکه به طبقه بالا رفتم احمد و امیر هم به آنجا آمدند و مرا آزار دادند.

به دنبال اظهارات این زن ردیابی احمد 31 و امیر 21ساله در دستور کار پلیس قرار گرفت و آنها در رستوران بازداشت شدند، اما خود را بی گناه خواندند و ادعا کردند قربانی توطئه زنانه شده اند.

در حالی که احمد و امیر با قرار وثیقه سنگین آزاد شده بودند آنها ظهر امروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در این جلسه زن جوان در حالی که اشک می ریخت، گفت: من، احمد و امیر را مانند برادرهایم می دانستم. به همین خاطر به آنها اعتماد داشتم اما وقتی به طبقه بالای رستوران رفتم از دیدن آنها شوکه شدم. آنها بدون توجه به التماس های من مرا آزار دادند. آنها حتی می خواستند مرا خفه کنند که از ترس سکوت کردم.

این زن ادامه داد: مدتی پیش خواهرشوهرم ماشین امیر را قرض گرفته و به او پس نمی داد به همین خاطر امیر و احمد و خانواده شوهرم با هم اختلاف داشتند و پرونده ای نیز در این رابطه در دادسرا در جریان بود. احمد و امیر هر بار مرا می دیدند پشت سر خواهر شوهرم حرف های نامربوط می زدند، اما من به آنها گفته بودم این ماجرا ارتباطی با من ندارد. گمان می کنم آنها برای انتقام گرفتن از خانواده همسرم و ترساندن آنها برای پس دادن ماشین دست به این جنایت کثیف زده اند.

سپس احمد پشت تریبون دفاع ایستاد و گفت: هیچ وقت این زن به تنهایی به رستوران ما نیامده است. چون پرونده خواهر شوهر او در جریان است و امیر از او شکایت کرده است حاضر به اعلام رضایت نشده است این زن برای نجات خواهرشوهرش ماجرا آزار و اذیت را مطرح کرده تا ما را به دردسر بی اندازد و در عوض امیراز ترس آبروریزی اعلام رضایت کند.

وقتی نوبت دفاع به امیر رسید حرف های عمویش را تایید کرد و گفت: این زن می خواهد با دروغگویی هایش ما را به دردسر بی اندازد . ماجرای آزار این زن دروغ است.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا پس از تکمیل تحقیقات و استعلام نظر پزشکی قانونی رای صادر کند.

این اخبار را از دست ندهید:

همسر فوتبالیست چینی که درگل خوردن تیم کشورش مقصر بود راز خوابیدن او با زنان زیاد است را لو داد!+عکس

کچل شدن عروس‌خانم در جشن ازدواج + عکس

اولین قرار شیطانی دختر تلگرامی با پسر جوان

بازی خطرناک و کثیف کارمند زن با رئیس شرکت

مرا در یک اتاق حبسم کرد و دو دوستش را آورد و بلایی شیطانی سرم آوردند

شوهرم از زندان فرار کرد و پس از فروش جهیزیه ام شب ها درخانه یک زن می ماند تا اینکه...

پرونده زنی که پسران را از دیوار به خانه اش می برد+عکس

گفتگو با روباه شب / خیابان خلوت بود از زن جوان خواستم به اتاقکم بیاید و ...

این مرد مرد است او را می شناسید+عکس

اقدام شیطانی معلم خصوصی موسیقی با دختر 16 سال در گنجه کلاس+ عکس

خریدهای میلیونی زن شیک پوش با ثروت توخالی!+عکس

دختر 16 ساله به خاطر یک پسر همکلاسی اش را کشت / قربانی رقیب عشقی بود! +عکس

مریم شناسنامه اش را برداشت و فردای شب خواستگار فرار کرد

سگ های ولگرد با محبت تر از من بودند / 2 راهزان در محاصره 30 سگ

سوسن، دختر 15 ساله را به خلوتگاه شیطان برد

ماجرای کشته شدن هزاران خدمه‌ی بی‌نام و نشانِ در جنگی عجیب+فیلم و عکس

اقدام وحشیانه با عروس جوان در برابر چشمان داماد / این زن و شوهر برای ماه عسل به تایلند رفته بودند+ عکس

 

کدخبر: 74065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟