افغانی بد پیله! + عکس

به گزارش پرونده ، وقتی وقوع یک قتل Murder با برخورد جسم تیز در بیمارستان شهید ضیائیان، به کلانتری 161 ابوذر اعلام شد ، مأموران کلانتری تحقیقات اولیه را آغاز کردند و مشخص شد که جوانی افغان به نام عبدالباری 22 ساله به علت اصابت ضربه چاقو به قسمت قفسه سینه و شدت جراحت شدید در قسمت حیاتی بدن ( قلب ) فوت کرده است.

با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ در بیمارستان، جوان افغان به نام "اسلام" با مراجعه به کارآگاهان خودش را برادر مقتول معرفی کرده و می گوید: نیمه شب روز گذشته برادرم ( مقتول ) به منزل ما در منطقه فلاح آمد و پس از زدن زنگ خانه ، از من خواست تا به در منزل بروم. در کمتر از چند دقیقه به در خانه رسیدم که ناگهان با بدن نیمه جان برادرم روبرو شدم که روی زمین افتاده و خون زیادی از وی رفته بود.

با توجه به اظهارات اسلام، کارآگاهان به محل زندگی وی در منطقه فلاح رفته و در تحقیقات از همسر وی، مشخص شد که همسرش نیز حرفهایش را تایید می کند.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با مراجعه به محل کار مقتول در یک مغازه مرغ فروشی واقع در منطقه سه راه آذری به تحقیق از صاحب مغازه پرداختند و اطلاع پیدا کردند که مقتول ساعت 9 شب روز 8 خرداد با پسرعمویش به نام ذبیح از مغازه خارج شده است.

در تحقیقات از پسرعموی مقتول وی ضمن تأیید اظهارات صاحبکارِ مقتول مبنی بر مراجعه وی به مغازه جهت ملاقات با مقتول گفت که مقتول را مقابل مغازه محل کارش ملاقات کرده ام اما پس از آن خبری از وی ندارم.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول همراه چند افغانی دیگر در خانه ای مجردی زندگی می کرده است؛ با شناسایی این محل، کارآگاهان اداره دهم به محل رفته و در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که پسرعموی مقتول ( ذبیح ) همراه فرد دیگری به نام ضیاءالدین در این خانه زندگی می کرده اما وی از بیان این موضوع به کارآگاهان خودداری کرده بود ضیاءالدین گوشی تلفن همراهش را خاموش کرده و به محل سکونتش باز نگشته است.

در تحقیقات میدانی از محل زندگی مقتول، کارآگاهان به نحوه چیدمان وسایل منزل در این خانه مجردی مشکوک شدند و با اقدامات علمی کشف جرم Crime در دستور کار قرار گرفت و در بررسی دقیق محل، کارآگاهان موفق به کشف آثار به جای مانده از درگیری منجر به جنایت Crime در محل شدند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده و شناسایی محل وقوع جنایت، دروغ بودن اظهارات اسلام مبنی بر وقوع جنایت در منطقه فلاح محرز، لذا وی دستگیر و جهت تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

با انتقال همزمان "اسلام" و "ذبیح" به ادارده دهم و در تحقیات پلیسی مشخص شد که اسلام نیز به دروغ خودش را برادر مقتول معرفی کرده و هیچ نسبت خانوادگی یا فامیلی با مقتول ندارد. ذبیح نیز به ناچار لب به اعتراف گشود و صراحتا اعتراف کرد که در زمان وقوع جنایت، در خانه در حال استراحت بوده اما جنایت توسط هم اتاقی اش یعنی ضیاءالدین انجام شده و آنها ( ذبیح و اسلام ) قصد داشتند تا با ارائه اطلاعات نادرست به کارآگاهان و ایجاد انحراف در مسیر تحقیقات، زمینه فرار Escape ضیاء الدین از کشور را فراهم کنند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده و شناسایی دقیق قاتل، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی قصد دارد تا به مقصد مرزهای شرقی کشور از تهران خارج شود و از آنجا به افغانستان فرار کند؛ با شناسایی محل دقیق متهم در محدوده میدان آزادی، وی در ساعت شش صبح امروز دستگیر و پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش در خصوص انگیزه خود از انجام جنایت و نحوه انجام آن به کارآگاهان گفت : "سال گذشته و طی یک نزاع و درگیری، عموی من توسط تعدادی از بستگان نزدیک مقتول به قتل رسید تا اینکه امسال، پس از آمدن به ایران با مقتول هم اتاقی شدم. طی این مدت همچنان کینه کشته شدن عمویم توسط بستگان مقتول را همراه داشتم تا اینکه تصمیم گرفتم با کشتن Killing مقتول انتقام مرگ عموی خود را بگیرم؛ به همین علت، شب قبل از جنایت با محل کار خود تسویه حساب کامل کرده و پس از آن در شب جنایت و زمانیکه ذبیح و مقتول خواب بودند، با یک ضربه چاقو اقدام به کشتن مقتول ( عبدالباری ) کرده و از محل متواری شدم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

رامین مرا به ایدز مبتلا کرده بود و من دنبال انتقام بودم که با جمشید آشنا شدم و ...

اردشیربه خاطرارتباط قبلی بامن ازنامزدم می خواست تا مرا رها کند/مینا راز زنده زنده سوختن 2 مرد درشرق تهران برملا کرد+عکس

فکر می کردم چون هیکلم ورزشکاری است زن شوهردار با من دوست می شود / عکس های سهیلا مرا از خود بی خود کرده بود

اقدام شیطانی با یک زن بیهوش در قبرستان + تصاویر

زنم در غیابم با دو دوستم ارتباط شیطانی برقرار کرده بود ... / یکی از دوستانم مثل بختک سایه اش را روی زندگی ام انداخته بود و ...

پسرم فریاد زد مادرش با مردان غریبه ارتباط دارد و من در حمام زنم بی نوایم را کشتم!+عکس

عاشق دختر گیتاریست شدم و بعد نیلوفر به زندگی ام وارد شد / نمی دانم چرا دوست صمیمی ام او را به خانه اش برد و ...

نامادری ام با مردان دیگر ارتباط داشت و من او را وحشیانه کشتم

شوهرم برای ارتباط با دوست دختر دوران مجردی اش با شوهر او طرح دوستی ریخت و ...

محاکمه 2 جوان که دختر نوجوان را از محله شان در تهران ربودند و در قزوین آزار دادند

اقدام کثیف پسر دانشجو با استاد خانم دانشگاه در کرمانشاه

حادثه دلخراش هنگام ساخت یک صحنه اکشن در مجموعه پایتخت 5 + فیلم

اعتراف تکاندهنده و تازه یک زن که با پسرخاله شوهرش ارتباط پنهانی داشت / او را به خانه ام می آوردم و ...

اسامی شهدا و مجروحان درگیری پلیس اورمیه با گروهک تروریستی پژاک

وقتی زندان بودم، زنم با 2 دوستم صمیمی شده بود وقتی فهیمدم خشمم را فرو بردم ولی ...

نقشه شوم شیما برای تازه عروس و داماد جوان

جریمه عبور از چراغ قرمز در دوبی ٣٠میلیون تومان است

دختر نوجوان هندی با یک سگ ازدواج کرد! +تصاویر

پیمان دیگر قصاص نمی شود / هنرمندان دست به کار بزرگی زدند

حمله دزدان شمشیر به دست به مرد طلافروش+عکس

تحقیقات در پرونده مرگ مشکوک مرد کارگر در مراسم خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی

کمال تبریزی در گذشت

 

کدخبر: 75490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟