مرد 40 ساله ای که ساعت 10 شب سوم تیرماه سال گذشته مسافر زن را به منطقه خلوت در شرق تهران برده و به او تجاوز کرده بود، محاکمه می شود.

به گزارش رکنا، ساعت 22 و 30 دقیقه سوم تیر ماه سال گذشته بود که زن جوان پس از پایان کار فروشندگی اش در مغازه بوتیکی به سمت خانه اش حرکت کرد و در کنار خیابان منتظر تاکسی ماند.
مرد مسافر دیگری کمی عقب تر از زن جوان نیز در انتظار تاکسی بود که پراید سفید رنگی ابتدا جلوی پای مرد جوان توقف کرد اما وقتی راننده جوان دید مسیرش با مرد جوان یکی نیست شروع به حرکت کرد و کمی جلوتر زن جوان با دیدن این صحنه و اطمینان به مرد پراید سوار با توجه به هم مسیر بودن با مرد مسافرکش سوار بر خودرویش شد.
هنوز لحظاتی نگذشته بود مرد جوان که از آینه خودرویش زن مسافر را زیر نظر داشت مسیرش را تغییر داد و به خیابان خلوت و تاریکی در شرق تهران رفت و این در حالی بود که زن جوان التماس کنان اعتراض کرد اما همه این دادو فریادها بی فایده بود چون مرد جوان تحت وسوسه شیطان بود و خودرویش را در کنار خیابان خلوت متوقف کرد.
زن جوان وقتی خود را در برابر تهدیدهای مرد شیطانی می دید گریه کنان التماس می کرد که دست از سرش بردارد اما مرد شوم به او تجاوز کرد و پس از آن زن جوان را از خودرویش به بیرون پرتاب کرد و با سرعت پا به فرار گذاشت.
الناز که در برابر تلخ ترین صفحه زندگی قرار گرفته بود و باور نداشت این سناریو برایش رقم خورده باشد با چهره ای آشفته و در حالیکه با بازگو کردن شب حادثه هنوز ترس درچهره اش نمایان بود پیش روی بازپرس سهرابی در شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران ایستاد و خواستار بازداشت مرد متجاوز شد.
همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای ردیابی راننده ارابه شیطان وارد عمل شوند .کارآگاهان در گام نخست الناز را هدف تحقیق قرار دادند و مشخص شد که با توجه به تاریک بودن خیابان وی قادر به نوشتن شماره پلاک پراید سفید رنگ نشده است.
تجسس های پلیسی برای دستگیری این مرد متجاوزادامه داشت تا اینکه عصر 12 تیرماه زن جوان وقتی از محل کارش خارج شد با صحنه عجیبی روبرو شد.
مرد شیطان صفت در همان محلی که اقدام به ربودن الناز کرده بود سرگرم مسافرکشی بود که در این صحنه الناز شماره پلاک خودروی این مرد را برداشت و خیلی زود در تماس با پلیس از شناسایی مرد شیطان صفت خبر داد.
خیلی زود تیم های گشتی پلیس که درمحل حاضر شده و احمد 40 ساله را که با خونسردی سرگرم مسافرکشی بود دستگیر کردند.
 احمد که راهی جز اعتراف نداشت به بازپرس سهرابی گفت: برای تامین هزینه زندگی ام مسافرکشی می کنم و تا به حال کار خطایی نکرده بودم اما شب حادثه وقتی زن جوان سوار بر خودرویم شد شیطان در من رخنه کرده بود و تسلیم وسوسه هایش شدم و نمی دانم چطور توانستم این کار را انجام بدهم و پس از اینکه زن جوان را از خودرویم پیاده کرده تازه متوجه کارم شدم و پشیمانم.
بنا به این گزارش، بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 پس از تکمیل تحقیقات پرونده را جهت تحقیقات بیشتر و محاکمه به دادگاه کیفری تهران ارسال کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

نقشه غزال برای خواستگار سابقش در ایستگاه طرشت تهران / دختری که در شاسی بلند بود اجیر شده بود تا ... + عکس

رهایی 5 دختر از خانه وحشت پدرخوانده / او به 700 بار رفتار شیطانی با این دختران اعتراف کرد

قاتلی که هنگام قتل در زندان بود! + عکس

مادر شوهرم فهمیده بود من با ساسان ارتباط شوم دارم و می خواست به شوهرم بگوید که ..

شلیک 13 گلوله توسط تیره دلان پژاک به پاسدار شهید در پلدشت / آن ها با همسر شهید چه کردند؟ + عکس و جزئیات

سرقت مسلحانه با کلاشنیکف / مغازه دار تیرخورد و شلوارش پایین افتاد+ فیلم

فوری / ترور مصطفی فرودسی در برابر خانواده اش/پلیس آذربایجان غربی عنوان کرد

اعتراف مرد 46 ساله که از 16 سالگی در خانه همسایه خواهرش وجدانش را جا گذاشته بود!+ عکس

محمد عباس نژاد هنگام بازی فوتبال سکته کرد و درگذشت + عکس

اقدام زشت با خواهر عروس شده در مینودشت

بلای وحشتناکی که در چادر مسافرتی بر سر 6 زن و مرد در هراز آمد

 

کدخبر: 87790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟