تدوین منشور نگهبان محله/ بنیه دفاعی ایران نماد اقتدار کشور

به گزارش خبرنگاران، سردار حسین اشتری در همایش نگهبانان محله اظهار داشت: امنیت و سلامت دو نعمت اند که فقدانشان همیشه مشخص و محسوس است.

وی با اشاره به اینکه امنیت محصولی جمعی است، تاکید کرد: پلیس امروز ارتباطش را با نخبگان افزایش داده است و خدمات بهتری را به مردم ارائه می کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز امنیت کشور مطلوب است، افزود: می بینیم که در کشورهای همسایه چه رخ می دهد اما نیروهای امنیتی و حفاظتی کشور با گذشتن از جانشان کاری کردند که امنیت کشوردرحد بسیارمطلوب است.

اشتری در بخش دیگری ازسخنانش با بیان اینکه برخی ها به تعهدات بین المللی خودعمل نمی کنند، تاکید کرد: سران برخی از کشورها برای عید نوروز پیام می دهند و مدعی می شوند به مردم علاقه دارند اما به تعهدات خودشان عمل نمی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه موسسات حفاظتی باید تقویت شود، افزود: این مراکز باید در کشور گسترش یابند چرا که حضور آنها باعث آرامش مردم می شود و ضریب امنیت را بالا می برد.

به گفته اشتری رابطه خوب نگهبانان محله با کلانتری ها باعث تقویت امنیت می شود. کلانتری ها نیز باید پشتیبان نگهبانان محله باشند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: امروز بنیه دفاعی ایران نماد اقتدار کشور است و درسایه ولایت و داشتن این بنیه، دشمنان در اجرای نقشه های خود ناکام ماندند.

وی در پایان گفت: منشور نگهبان محله در 14 بند تدوین شده است که باید به آن عمل شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 225962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟