حذف کامل قلیان باسفره خانه های در دستور کار پلیس آبادان / گزارش یک جلسه ویژه + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 13.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

ساعت7شب چهارشنبه 23 شهریورماه سال جاری جلسه ای درخصوص پیدا کردن جایگزین مناسب برای قلیان درسفره خانه ها در ستادرفرماندهی انتظامی شهرستان آبادان برگزارشد.

دراین جلسه که نمایندگان سفره خانه دارها و رییس صنعت معدن تجارت شهرستان رییس پلیس اطلاعات اماکن رییس پلیس پیشگیری ومدیران مبارزه با اعتیاد شهرستان نیزحضورداشتند که دراین رابطه فرمانده انتظامی شهرستان گفت: این فرماندهی به دلیل اعتراضات مردم به خاطر مسایل بهداشتی و نیز مواردی همچون فساد اخلاقی اقدام به پلپ 80 سفره خانه متخلف را درشهرستان کرده است.

وی گفت: درقانون به صراحت ذکرشده عرضه دخانیات دراماکن عمومی جرم محسوب می شود واکثراین سفره خانه ها حتی جوازکسب هم ندارند که طبق ماده 27 قانون یاد پلمپ می شدند و تا کارهای گرفتن جوازشان را انجام دهند.

وی گفت: متأسفانه دربرخی ازسفره خانه های شهرموارد غیراخلاقی به چشم می خورد که این موضوع به هیچ عنوان درشأن مردم شهید پرورآبادان عزیز نیست.

تقی زاده در ادامه گفت: اکثرعرضه کنندگان قلیان درشهرستان تعطیل شده اند وتمامی قلیان ها ضبط شده توسط پلیس اماکن برای معدوم شدن به یک سازمان دولتی تحویل داده شده است اما متأسفانه باخبرشدیم تمامی قلیان ها توسط این سازمان باقیمتی پایین فروخته شده اند واگرما بخواهیم طبق آمارقلیان های ضبط شده را ازاین اداره بازپس گیریم مطمئن هستم که هیچ قلیانی درآنجا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه ادارات شهرستان با ناجا همدل وهمراه نیستند ، ادامه داد: برخی کارها در محدوده وظایف شهرداری است واین نهاد باید درجمع آوری پیش قدم شود و پلیس به عنوان نیروی پشتیبان قطعا شهرداری را حمایت می کند.

درادامه جلسه تعدادی ازسفره خانه دارها از عملکرد صنفی گله مند بودند وعنوان کردند که هیچ حمایتی ازجانب صنف شان نمی گیرد که پس ازآن علمدارکاظمی مدیرترک ومبارزه با اعتیاد شهرستان گفت: قصد داشتیم تمام قلیان های رادرشهرستان تبدیل به گلدان کنیم که انگارقلیانی وجودندارد. وی گفت: برای جمع آوری قلیانسراها در شهرستان به صورت تمام قد از ناجا حمایت می کنیم. ولی مسولین نباید بگذارن دسفره خانه یا قهوه خانه های همانند دخمه یا زیرزمین یاب صورت پنهانی اقدام به عرضه قلیان کنند.

وی گفت: متأسفانه اداره ورزش وجوانان شهرستان آبادان چند سالی است که زمینی را به اسم باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال با قراردادی 30 ساله دراختیارافرادی که قلیان عرضه می کنند، گذاشته است که این موضوع واقعا جای تاسف دارد که یک سازمان ورزشی دولتی که می بایست درخصوص سلامت جامعه کوشا باشد باعرضه این سم جوانان جامعه رابه نابودی می کشاند.

به گزارش رکنا، درپایان این جلسه ضمن ارائه چند راه حل و پیشنهاد برای سفره خانه دارهای آبادانی مقررگردید که درجلسه روز دوشنبه هفته آینده این موضوع باحضورمسولین امنیتی وشهری آبادان درمحل فرمانداری برگزارگردد. نتیجه گیری آن به سفره خانه دارهای که مجوز کسب دارند، ابلاغ گردد.
علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

کار زشت زن بی‌رحم با دو دختر در حمام +عکس

تن فروشی می کردم چون پدرم اینطور می خواست

فحاشی و رفتار وقیحانه پسر جوان به مادر به خاطر زن خارجی بیوه

زوج بازیگر ایرانی که ۴۰ سال دیگر بچه دار می‌شوند +عکس

سلفی دیدنی هانیه توسلی و خواهرش +عکس

کدخبر: 224643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟