کینه جویی در اینستاگرام

سرهنگ " محمدرضا ایران نژاد " در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی مراجعه خانمی به پلیس فتا مبنی بر ایجاد صفحه جعلی در اینستاگرام و درج مطالب کذب علیه ایشان و انتشار تصاویر خصوصی در صفحه جعلی ساخته شده , پرونده ای با این مضمون در پلیس فتا تشکیل شد.

وی افزود : با بررسی مستندات در خصوص موضوع جرم اقدامات فنی و پلیسی در خصوص کشف جرم آغاز که در همین حین فرد دیگری نیز با موضوع اتهامی مشابه مبنی بر ساختن صفحه جعلی در اینستاگرام به این پلیس مراجعه و اظهار داشت که فرد سازنده صفحه جعلی با تهدید قصد اخاذی از وی را دارد.

ایران نژاد افزود : با توان علمی و تلاش شبانه روزی و استفاده از امکانات فنی و پلیسی ، افراد دخیل در پرونده شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی تحت نظر قرار گرفته و تحقیقات از ایشان اغاز و نهایتا متهم اصلی که فردی 17 ساله و محصل است شناسایی و دستگیر شد .

وی بیان کرد :پس از انتقال متهم به پلیس فتا به بزه انتسابی معترف شد و انگیزه خود را از انجام این عمل مجرمانه داشتن کدورت با شاکیان و قصد تلافی کردن و تسویه حساب شخصی اعلام کرد که با بررسی محتوای پرونده ، تعداد 3 فقره پرونده دیگر نیز با موضوع مشابه کشف شد.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به کشف 5 فقره پرونده به شهروندان هشدارداد : از قرار دادن تصاویر و اطلاعات خصوصی خود در فضای مجازی جدا خودداری کنید و حتما برای گوشی خود قفل ایمنی و رمز گذاری فعال کنید تا در صورت سرقت و یا مفقود شدن کسی دسترسی به اطلاعات گوشی نداشته باشد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

بازیگر زن ایرانی به خاطر کشتن یک افغانی در حادثه رانندگی دستگیر شد + عکس

محمود در اولین قرار مرا باردار کرد / او می گوید بچه برای من نیست

آتش زدن پدر توسط پسر به خاطر ازدواج با یک دختر / این حادثه در یافت آباد تهران رخ داد+عکس

سلفی جالب سیاوش خیرابی +عکس

عکس عجیب بازیگر معروف زن از مکان نا امن که با استقبال کاربران مواجه شد +عکس

 

کدخبر: 224757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟