به گزارش رکنا، سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی با بیان این خبر گفت: با مراجعه خانمی به پلیس از ماجرای انتشار تصاویر و مطالب دروغ در یکی از شبکه های مجازی تیمی از کارشناسان پلیس فتا وارد عمل شند.

سرهنگ جواد جهانشیری افزود: این خانم که یکی از اساتید دانشگاهی در شهر تهران است اظهار داشت یکی از دانشجویانش با انتشار تصاویر وی و درج مطالبی کذب و ارسال آنها برای همسرش که او نیز استاد همان دانشگاه بوده موجب اختلاف بین آنها شده است.

وی تصریح کرد: پس از احضار این دانشجو که در تدوین یک کتاب آموزشی با شوهر این زن همکاری داشت که این جوان دانشجو ابتدا خود را در ماجرای انتشار عکس ها و مطالب دروغ نسبت به زن جوان بی اطلاع می دانست.

سرهنگ جهانشیری ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پس از تحقیقات فنی در فضای سایبر متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

متهم 26 ساله به نام مرجان وقتی خود را در برابر مدارک شواهد پلیسی دید راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت و به ماموران گفت: به خاطر حسادت به همکلاسی ام که با یکی از استادها در تدوین کتاب همکاری داشت تصمیم به انتقام گیری گرفتم و با استفاده از کد کاربری تلگرام وی و برای بدنامی پسر دانشجو نزد استاد به همسر استاد مطالبی کذب ارسال کردم.

سرهنگ جهانشیری با اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطر نشان کرد: شبکه های اجتماعی مکان مناسبی برای تسویه حساب شخصی نیست و افرادی که فکر می کنند می توانند به راحتی دست به هتک حیثیت و بی آبروی افراد بزنند باید بدانند پلیس فتا مجرمان سایبری را در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر خواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

سر موش در میان غذای بهداشتی‌ترین رستوران +عکس

پایان درد جدایی پس از 9سال با پیدا شدن جسد از دریاچه گهر+عکس

8 سال زندگی با جسد یک پسر

اعتراف دروغ به زنا با همسر دوست

اجساد دو کودک گمشده در استخر همسایه پیدا شد+عکس

شوهر عربستانی ام مرا به دوستانش اجاره می داد / گفته ای این زن دنیا را به هم ریخت + عکس

ستاره محبوب سینما و تلوزیون میهمان امشب دورهمی+عکس

نیکی کریمی، خاص و متفاوت در اکران فیلم جدیدش در پردیس کورش +عکس

 

کدخبر: 224963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟