صدور گذرنامه کمتر از یک هفته / به مناسبت هفنه نیروی انتظامی

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در صبحگاه عمومی ناجا در اولین روز از هفته نیروی انتظامی که امروز(شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: این هفته گرامیداشت و قدردانی از نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی است، ما بیش از 13 هزار شهید دفاع مقدس و بعد از آن برای نظم و امنیت تقدیم کشور و رهبری کرده ایم.

 

وی افزود: در کنار این تعداد شهید بیش از 20 هزار جانباز و معلول در حین خدمت به این درجه نائل شدند.

 

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی در تمام ایام هفته مشغول به ارائه خدمت است و ایام تعطیل هم مجالی برای استراحت ندارد، گفت: این بالاترین افتخار برای همکاران ما است، همکارانی که بزرگ ترین افتخارشان سربازی ولایت و خدمت به مردم است.

 

وی افزود: در این هفته باید قدردان زحمات همکاران خود باشیم و این هفته با توان و نیروی مضاعف به مردم کشورمان خدمت کنیم و امیدواریم در سراسر کشور به ویژه مراکزی که مسئولیت خدمت دارند با روحیه و نشاط بیش تر خدمات ارائه دهند.

 

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در این هفته ارتباط با مردم و نخبگان و برگزیدگان مردم باید افزایش پیدا کند.

 

وی تصریح کرد: ما به فرموده مقام معظم رهبری باید یار مهربان مردم باشیم، مردم عزیز با رجوع و حضور در مرکزهای انتظامی باید احساس آرامش کنند و این یار مهربان را در کنار خودشان احساس کنند.

 

سردار اشتری مطرح کرد: ارتباط با علما و مراجع معظم تقلید، دانشگاهیان و دانشجویان، اقشار مختلف مردم باید در ابن هفته ارتقاء پیدا کند تا برای یک سال کاری ما در آینده ذخیره ای باشد.

 

* آمادگی پلیس برای خنثی سازی و مقابله با جرایم

 

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ضرورت توجه به امر آموزش و روزآمد بودن پلیس، گفت: یکی از برنامه های ما در هفته ناجا افزایش بنیه و قوای خودمان در مرزها، روستاها و شهرها است که باید توان و قدرت انتظامی را ارتقاء دهیم.

 

سردار اشتری ادامه داد: ما به مردم خدمت می کنیم و از این رو مردم می توانند ما را قضاوت کنند، ما هیچ نقطه پنهان و غیر آشکاری نداریم.

 

وی افزود: نیروهای ما 24 ساعته درگیر ارائه خدمت به مردم هستند.

 

سردار اشتری گفت: امروز پیام هایی که مردم از طریق سامانه 137برای ما می فرستند پیام های واقعی است و انتقادات سازنده را از طریق آن به ما می رساند و ما نیز آنها را عملیاتی می کنیم.

 

فرمانده ناجا ادامه داد: کار گروه هایی برای پیگیری این امر تشکیل شده است که پیشنهادات و انتقادات مردم و نخبگان را بررسی و عملیاتی کند.

 

وی تصریح کرد: بنده از این تریبون از مردم تشکر می کنم و از آنها میخواهم تا فرزندان خود را در نیروی انتظامی یاری کنند.

 

سردار اشتری گفت: از طرفی دیگر مردم هم باید احساس پشتیبانی از سمت نیروهای انتظامی را داشته باشند که ما در پی ایجاد و گسترش این احساس هستیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی گفت: یکی دیگر از برنامه های ما در این هفته افزایش بنیه و قوای خودمان در مرزها، روستاها و شهرها است که باید توان و قدرت انتظامی را ارتقاء دهیم.

 

وی گفت: ما معتقدیم پلیس باید حرفه ای باشد و هرچه جلوتر می رویم پلیس مان باید حرفه ای تر شود.

 

سردار اشتری گفت: پلیس آمادگی خنثی سازی و مقابله با جرایم را باید داشته باشد و سطح آموزش و تجهیزات خود را ارتقاء داده و حرفه ایی کار کند.

 

فرمانده ناجا گفت: در حوزه آموزش با راه اندازی قرارگاه جهادی آموزش اقدامات خوبی در سال گذشته صورت گرفته است و ان شاالله این روند ادامه خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: یکی از وظایف ما ارتقای امنیت و نظم است که امروز به برکت خون شهیدان و هدایت مقام معظم رهبری شاهد هستیم و تلاش می کنیم تا هرگونه بی قانونی را کاسته و تحرکات منفی را خنثی کنیم.

 

سردار اشتری افزود: ما سربازان فداکار رهبری و وطن هستیم و رضایت مردم بزرگ ترین سرمایه ماست و امروز اعتماد مردم به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه است.

 

فرمانده ناجا افزود: ان‌شاءلله بتوانیم به یاری خداوند و همکاران و دولت مردان بخشی از مشکلات معیشتی کادر و پرسنل ناجا را حل کنیم.

 

*برخورد با گروهک‌های تروریستی و اشرار در غرب و شرق کشور

 

در ادامه سردار اشتری در جمع خبرنگاران با تبریک هفته ناجا، گفت: با تشکر از خبرنگاران که در تقویت نیروی انتظامی می‌کوشند و اقدامات فرزندان این مرز و بوم را به گوش مردم می‌رسانند تشکر می‌کنم.

 

وی افزود: تقویت نیروی انتظامی در گرو حرفه ای شدن است که تجهیزات، آموزش و نیروی انسانی مجرب میخواهیم که اقداماتی صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم تجهیزات مناسب را وارد کرده و از این پس موضوع آموزش را هم تقویت کنیم.

 

سردار اشتری درخصوص ماه محرم و اقدامات پلیس در این زمینه گفت: برای دهه اول ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری هماهنگی بسیار خوبی بین یگان های انتظامی و هیات‌های مذهبی صورت کرفته است.

 

وی افزود: همکاران ما تمام وقت قدرت ارائه خدمات را دارند و امیدواریم تکایا و مساجد توصیه های ما را رعایت کنند.

 

فرمانده نیروی انتظامی ناجا گفت: برای راحتی زائران حرم اباعبدالله در اربعین حسینی سه مرز مهران چذابه شلمچه آماده پذیرایی است و اگر مرزی اضافه شود اطلاع رسانی صورت می گیرد.

 

سردار اشتری گفت: ما از هموطنان می‌خواهیم گذرنامه معتبر دارای زمان اعتبار مناسب همراه خود داشته باشند.

 

وی افزود: دفاتر گذرنامه شیفت کاری خود را اضافه کرده‌اند و کم تر از یک هفته گذرنامه افراد را تحویل‌ می دهند.

 

فرمانده نیروی انتظامی گفت: فرایند صدور گذرنامه در پلیس حدود 24 تا 30 ساعت است.

 

سردار اشتری مطرح کرد: از مردم می‌خواهیم برای عزیمت به کشور عراق برای حضور در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کنند و از مرزهای نزدیک به محل سکونت حرکت کنند و توصیه های ما را نیز در نظر بگیرند.

 

وی گفت: ان‌شاءلله در این هفته ارائه خدمات را مضاعف کرده و با تجهیزاتی که وارد ناوگان نیروتی انتظامی می شود، شاهد نظم و امنیت بیش تری باشیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی همچنین از برخورد با گروهک‌های تروریستی و اشرار خبر داد و گفت: تحرکاتی در مرزهای شرقی و غربی رصد و شد و پس از شناسایی عوامل همگی دستگیر شدند و تحویل مراجع قضایی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

پیرزن سنگدل نوه سه ساله‌اش را کشت +عکس

زورگیری 3 بچه پولدار در جاده شمال برای خرید بنزین

زن شوهر دار در دام کثیف یکه بزن محله شان/ شرور خطرناک به 15 سال زندان ،شلاق و تبعید محکوم شد

مرگ یک جوان در ماجرای تیراندازی پلیس پس از تعقیب موتورسوار مظنون

دستگیری وکیل 32 ساله که 4 دختر 15 ساله را آزار و اذیت کرد + عکس

عکس همسر آلمانی رضا صادقی و دخترش تیارا! +ماجرای ازدواج

گلاره عباسی اعلامیه درگذشت پدر لاله اسکندری را منتشر کرد +عکس

دختری که حرف هایش، زبان محمدرضا گلزار را در یک سفرخانه بند آورد + فیلم و عکس

 

کدخبر: 225760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟