صبحگاه مشترک نیروهای مسلح آبادان به مناسبت هفته ناجا +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 31.66M | مدت زمان ویدیو: 00:05:06

امام جمعه آبادان در این آیین با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی ، ارتباط با مردم، مجاهدت و ایثار در کار را از ویژگی های نیروهای انتظامی خواند و گفت: امروز نیروی انتظامی بالنده تر و پر تلاش تر از همیشه در عرصه های مختلف جامعه حضور دارد و در تلاش برای افزایش سطح فعالیتهای خود است.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا و جانفشانی و از خود گذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که با اهدای جان خود عزت ، اقتدار، امنیت و سربلندی را به ایران اسلامی ارزانی داشتند.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت دشمنان انقلاب پول های زیادی را برای نامن کردن کشور هزینه می کنند و از این رو امنیت در کشور از اهمیت خاصی برخوردار است و در این مهم با اقتدار مرزبانان دریادل شاهد برقراری آرامش و امنیت مطلوب هستیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور امنیت پایدار کشور را مرهون جانفشانی نیروی انتظامی و نیروهای مسلح خواند و اظهار داشت: امنیت عمومی یکی از حوزه های مهمی است که برای ایجاد آن باید تلاش، همدلی و برنامه ریزی کرد.

فرمانده منظقه انتظامی آبادان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و اعلام تجدید پیمان نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در محل با آرمانهای نظام ، شهدا و امام راحل گفت: مسئولان شهرستان برای آنکه مردم در رفاه و آسایش زندگی کنند دغدغه هایی دارند و در تلاشند تا با تعامل و همکاری با یکدیگر این امنیت را حاصل کنند.

سرهنگ سید محسن تقی زاده با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر آنکه نیروی انتظامی مجاهد فی سبیل الله است، افزود: نیروی انتظامی در کنار مردم و حامی آنان است و مردم نیز به آنان اعتقاد و اعتماد دارند.

وی اظهار کرد: ما باید قدر خود را بدانیم و با توجه به معنویات بیشترین و اساسی ترین خدمات را در کنار سایر نهادها به انجام برسانیم و باید به تاسی از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری با خود باوری در انجام درست و به موقع وظایف بکوشیم.

همچنین در مراسمی با حضور امام جمعه آبادان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان و جمعی از مسولان محلی کلنگ احداث یادمان شهدای انتظامی شهرستان آبادان در محل شهادت ستوان یکم ابراهیم عامری افسر شهربانی آبادان که درتاریخ 7/8/1359 در هنگام خنثی سازی مواد منفجره بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید آغاز شد.

سیزدهم مهرماه در تقویم کشور به عنوان روز نیروی انتظامی نامگذاری شده است و هفته ناجا از روزشنبه با شعار «همه با هم برای امنیت و آرامش» آغاز شده است.

photo_2016-10-01_11-38-11

photo_2016-10-01_11-38-30

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

پیرزن سنگدل نوه سه ساله‌اش را کشت +عکس

زورگیری 3 بچه پولدار در جاده شمال برای خرید بنزین

زن شوهر دار در دام کثیف یکه بزن محله شان/ شرور خطرناک به 15 سال زندان ،شلاق و تبعید محکوم شد

مرگ یک جوان در ماجرای تیراندازی پلیس پس از تعقیب موتورسوار مظنون

دستگیری وکیل 32 ساله که 4 دختر 15 ساله را آزار و اذیت کرد + عکس

عکس همسر آلمانی رضا صادقی و دخترش تیارا! +ماجرای ازدواج

گلاره عباسی اعلامیه درگذشت پدر لاله اسکندری را منتشر کرد +عکس

دختری که حرف هایش، زبان محمدرضا گلزار را در یک سفرخانه بند آورد + فیلم و عکس

 

کدخبر: 225771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟