پلیس همچون معلمان، مهارت سالم زیستن را آموزش می دهد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "حمیدرضا کفاش" معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیکی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به زحمتکشان نظم و امنیت، اظهار داشت: طرح همیار پلیس و پلیس یاران نوجوان که 9 میلیون نفر را از جامعه دانش آموزی تحت پوشش قرار داده، نشان از نگاه زیبا و فرهنگی نیروی انتظامی دارد.

وی افزود: بیش از 100 هزار فرهنگی کشور به این ایده کمک می کنند که از همگی تشکر می کنم.

 

کفاش خطاب به دانش آموزان، گفت: پلیس دوست داشتنی ترین نیرویی است که همراه با مربیان و معلمان مهارت سالم زیستن را آموزش می دهد که باید از پلیس در ایجاد و تامین امنیت، تقدیر کنیم.

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به دانش آموزان توصیه کرد: فرهنگ ترافیک را باید به خوبی فراگرفته و سپس به دیگران بیاموزیم و برای مراقبت در کنار خانواده خود به کار بگیریم.

 

این مقام مسئول خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در این همایش ادامه داد: گفتار و کردار شما نزد والدین ارزشمند است و به آن توجه می کنند بنابراین به صورت مستمر، مداوم، دقیق و با مهربانی از آنها بخواهید تا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و تخلفات را به آنها تذکر دهید؛ تذکر خوبی ها همان امر به معروف و جلوگیری از بدی ها قطعاً نهی از منکر می باشد که در مکتب اسلام عمل به این فریضه الهی سفارش شده است.

 

کفاش در خاتمه گفت: سلامت و شادابی شما نیازمند جامعه سالم، مطمئن، امن با ضریب امنیتی بالا است که توسط پلیس مقتدر کشور برقرار شده و همه بایستی تلاش کنیم تا این تفکر و اندیشه مبنی بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در جامعه نهادینه شود.

 

گفتنی است، در خاتمه سخنرانی معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش، دانش آموزان مراتب تشکر و قدردانی خود را از نیروی انتظامی با عنوان "پلیس؛ سپاس، سپاس" اعلام کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

این مرد را می شناسید ؟ / او از سایت دیوار به سراغ شما می آید +عکس

قتل سریالی 19 روستایی در کمتر از 12 ساعت / این جوان قمارباز بود + عکس

وقتی به خانه آمدم و کار وقیحانه برادرم با مادر را دیدم و خون جلو چشمانم را گرفت + عکس

مسعود به التماس هایم توجه نکرد و ... / وقتی ارتباط مادرم با یکی از همکارانش را فهمیدم، دنیا روی سرم خراب شد

فریبرز وقتی فهمید خواهر ناتنی اش هستم به اتاقم آمد و اذیت و آزارم کرد

تفریحات بازیگر زن ایرانی در کنار آبشار نیاگارا ! +عکس

بازیگر مشهور ایرانی: هنوز ماشین ندارم و سوار تاکسی می‌شوم و با مردم حرف می‌زنم! +عکس

بازیگر زن مشهور ایرانی در دفتر سازمان ملل متحد+عکس

 

کدخبر: 225950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟