توقف تیر اندازی ها ی در آبادان ، دستور کار مسوولان امنیتی است + عکس

به گزارش رکنا، صبح روز سه شنبه 13 مهرماه سال جاری در پنجمین روزهفته ناجا جلسه ای درتالار مهر شهر آبادان با حضور سران طوایف و بزرگان شهر برگزار شد که درابتدا جلسه سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده نیروی انتظامی شهر آبادان ضمن تقدیر تشکر از حضور بزرگان شهر در محفل نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نقش شیوخ در بحث امنیت بسیار مهم و اساسی است و اینکه افراد طایفه ازبزرگان خود حرف شنوی دارند بسیار موضوع مهم وارزشی است که دربحث تیراندازی ها می تواند به آن تکیه کرد و این بزرگان می توانند پلیس را در رسیدن به این امر یاری کنند.

وی افزود: جنگ تمام شده و نباید در هر مراسمی دست به اسلحه ببریم و باید فرهنگ غلط استفاده ازسلاح را از بین جوانان مان حذف کنیم.

در ادامه امام جمعه شهرستان آبادان ضمن تبریک هفته ناجا گفت: بزرگان بایستی بزرگی کنند و ام به معروف نهی ازمنکر که وظیفه همه مسلمانان است در بین شیوخ و بزرگان شهر بیشتر دیده شود.

وی افزود:عشایر عرب در 8 سال جنگ تحمیلی دین داری خود را ثابت کردند وحال نیز باید نظام را در برقراری امنیت یاری کنند.

ابراهیم پور ادامه داد: رسم های غلط تیراندازی درمراسم های شادی و عزا حذف گردد ونباید بگذاریم این رسم دوباره در فرهنگ ما جا پیدا کند.

درادامه جلسه دکتر احمد شیر علی زاده، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان آبادان ضمن تبریک به مناسبت هفته ناجا گفت: همدلی مردم و عشایر باعث پیروزی وسربلندی نظام جمهوری اسلامی در دنیا گردیده و بهترین حافظان امنیت همین مردم هستند.

شیرعلی زاده افزود: از بزرگان وسران طوایف تقاضای همدلی وهمکاری را داریم و پس از جلسه ای که با سران طوایف توسط دادگستری و نیروی انتظامی تشکیل شد اتفاقات بسیار خوبی رخ داد و آمار تیراندازی ها و نزاع های دسته جمعی کاهش پیدا کرده است.

دادستان آبادان ادامه داد: درقانون آمده که تیراندازی جرم و فرد تیرانداز مجرم است و تیراندازی باعث رعب وحشت درجامعه می گردد.

دادستان شیرعلی زاده ادامه داد: خوشبختانه مدتی است که شاهد جرایم کمتری در شهر هستیم.

وی در پایان با انتقاد به خبرنگار رکنا گفت: ازهیجان پردازی درانعکاس اخبار پرهیز کنند و خبرهایی که ممکن است از ورود سرمایه گذار جلوکیری کند بپرهیزد.

وی درخصوص انتشار خبر شلیک 1000 گلوله درجشن عروسی درآبادان افزود: با انتشار این خبر

جلسه ای در شورای تامین در کشور برگزار شد و دادستان کل کشور در تماس تلفنی خواستار پیگیری این موضوع شد و این درحالی بود که این خبر کذب بوده است.

به گزارش رکنا: این تکذیبه در حالی بیان شد که جمعی از ماموران نیروی انتظامی که در این جلسه حضور داشتند عنوان کردن که تیراندازی در جشن عروسی به بیش از هزار گلوله بوده است و ماموران پلیس آبادان از نزدیک این صحنه هولناک بوده اند.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

photo_2016-10-04_21-25-21

 

 

 

کدخبر: 226159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟