کشته شدن قاتل فراری در ارتفاعات ایلام به دست پلیس

به گزارش رکنا، سردار نورعلی یاری روز جمعه در این باره اظهار کرد: این فرد در سال 93 پس از انجام یک فقره وی با بیان اینکه پلیس بلافاصله کارهای شناسایی و اطلاعاتی در خصوص سارقان مسلح آغاز کرد، افزود: این سارقان چندی بعد با هدف سرقت مسلحانه یکی از عشایر منطقه سرابباغ را نیز کشته و از محل گریختند.
سردار یاری تاکید کرد: عملیات شناسایی سارقان مسلح در دستور کار پلیس آگاهی استان ایلام و شهرستان دره شهر قرار گرفت و در نهایت شب گذشته محل اختفای آنها در ارتفاعات کبیرکوه منطقه ماژین شناسایی شد.
رئیس پلیس استان ایلام یادآور شد: اکیپی از نیروهای انتظامی شهرستان دره شهر برای دستگیری سارقان مسلح به منطقه اعزام و محل را به محاصره خود در آوردند ولی این افراد (سه نفر) حاضر به تسلیم شدن در برابر پلیس نشدند و با شلیک گلوله به سمت پلیس سعی کردند از چنگال ماموران بگریزند.
وی اضافه کرد: در این درگیری یکی از سارقان که قاتل یک مامور انتظامی و یکی از عشایر منطقه سرابباغ بود با گلوله ماموران انتظامی به هلاکت رسید و 2 نفر دیگر نیز دستگیر شدند.
سردار یاری با بیان اینکه در این درگیری هیچ یک از ماموران انتظامی آسیب ندیدند، گفت: در جریان این درگیری مسلحانه مقادیر زیادی سلاح و مهمات جنگی از سارقان مسلح کشف و ضبط شد.
وی ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید حسینی و یکی از عشایر منطقه که سال 93 بدست این فرد به شهادت رسیدند، افزود: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و نظم و آرامش مردم است و همه توان و تلاش خود را برای برقراری این شاخصه های مهم بکار می گیرد.
سردار یاری به همه اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت در جامعه را داشته باشند هشدار داد، در صورت ارتکاب جرم و ایجاد مزاحمت برای مردم و عمل مغایر با قانون منتظر برخورد قاطع پلیس باشند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

 

وقتی بیدار شدم خودم را برهنه در اتاق فوتبالیست مشهور دیدم / این دختر نامش اعلام نشده است + عکس

حس مردانگی شوهرم را زیر سوال بردم و از طلاق می ترسم !

وقتی نازنین را در کنار مرد عریبه دیدم دنیا روی سرم خراب شد و ...

رفتار زشت و باور نکردنی یک مرد با 7 دخترش

صیغه کردن یک دختر توسط رییس شرکت / سفر دوبی دردسرساز شد

وقتی در گوشی موبایل مادرم آن مطالب را خواندم خشکم زد / او یا یک مرد در ارتباط بود

 

امین حیایی با پسرش دارا حیایی همبازی شد! + عکس خاص دو نفره

بهاره رهنما در کافه گوزن خودش چه کار می کند؟ از کافه داری لذت می برم! +عکس

بهداد سلیمی با دخترش در کنار آقای بازیگر و پدر و مادرش! +عکس

 

کدخبر: 226388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟