یک زن  200 میلیون تومان از جیب اعضای گروه تلگرامی اش در مازندران زد

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن محمدنژاد روز سه شنبه درتشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات فنی و استفاده از شگرد های خاص پلیسی ، رد زن کلاهبردار را در یکی از استان های شمال غرب کشور شناسایی کردند.
رئیس پلیس فتا مازندران با اظهار اینکه این زن با شگردهای پلیسی پس از ورود به استان مازندران، هفته جاری دستگیر شده است، بیان کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی در شبکه اجتماعی تلگرام، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند، زنی کلاهبردار با حضور در شبکه اجتماعی تلگرام با انجام تبلیغات فروش البسه و دریافت سفارش خرید و وجه مورد نظر از مشتریان با سوء استفاده از اعتماد اعضای گروه، از آنان کلاهبرداری می کند.

محمد نژاد خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، به 100 فقره کلاهبرداری به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال به این شیوه اقرار کرد.
رئیس پلیس فتا مازندران با بیان اینکه متهم برای انجام تحقیقات بیشتر با صدور قرار از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد تصریح کرد: صفحاتی که ناخواسته در برابر شما باز می شوند و حاوی تبلیغات فروش کالاها و ارائه خدمات هستند، ممکن است تقلبی بوده و قصد کلاهبرداری داشته باشند.
وی تاکید کرد: از سایت هایی خرید کنید که نماد اعتماد الکترونیکی را داشته باشند و این فروشگاه ها در سایت Enamad.ir قابل مشاهده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

کارمند عصبانی پس از حمله وحشیانه به دو رییس، خودکشی کرد

به شوهرم گفتم که با دوستش ارتباط پنهانی دارم / رسول می خواست با هوویم هم ارتباط شوم داشته باشد

16 ساعت کار در روز برای دختر فراری با آرایش غلیظ / شب ها به خانه فرهاد می رفتم

شگردهای ویژه مرد برای پنهان نگه داشتن ارتباط پنهانی با یکی از همکاران زنش

درخواست عجیب مرد در اینترنت برای جلوگیری از طلاق همسرش+عکس

حمله دزدان دریای به کشتی های ایرانی + فیلم

هدیه تهرانی و مریلا زارعی برای نخستین بار همبازی می‌شوند +عکس

بازیگر زن ایرانی در آخرین جلسه کلاس آموزش موتورسواری +عکس

تیپ لاکچرى محمدرضا گلزار رو به روی رستورانش در خیابان جردن تهران +عکس

 

کدخبر: 227317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟