کاهش 5 درصدی تصادفات/کسب مقام دوم در پیشگیری از سرقت

به گزارش رکنا، سردار محمدرضا میرحیدری در همایش سراسری روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی گیلان در سالن ناجا در رشت اظهار کرد: این همایش به‌طور سالانه یک مرحله با حضور رؤسای کلانتری‌های شهرستان‌ها و رؤسای پلیس های تخصصی و دیگر رؤسای پلیس‌های استان برگزار می‌شود و میزان پیشرفت پلیس در امور مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد.
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به برنامه‌ریزی در همایش رؤسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها برای نیمه دوم سال در مورد موضوعات مورد بررسی در این همایش گفت: در این همایش تعاملات درون سازمانی برای کلانتری، پاسگاه، پلیس تخصصی و فرماندهی مورد بررسی قرار می‌گیرد و روند تعامل نیروی انتظامی با دیگر سازمان‌ها یکی از محورهای دیگر مورد بحث در این همایش است.
وی با بیان اینکه آمادگی برای اجرای انتخابات در سال 96 با حضور حداکثری، یکی از اهداف کوتاه مدت نیروی انتظامی است افزود: ارتقاء سطح آموزشی کارکنان، تقویت اعتقادی و جهادی، استقرار سلامت اداری، افزایش امنیت اخلاقی در جامعه، مبارزه با بزهکاری‌ها، کنترل در فضای مجازی و کنترل تصادفات از اولویت‌های نیروی انتظامی محسوب می‌شود.
میرحیدری با اشاره به کاهش تخلفات کارکنان نیروی انتظامی گیلان در مورد افزایش رضایتمندی ارباب رجوع گفت: در چند سال گذشته با استقرار شایسته سالاری در استان گیلان و به‌کارگیری مدیران ارزشی در سمت‌های مختلف، میزان رضایتمندی در جامعه رو به افزایش است.
فرمانده انتظامی استان گیلان به تاسیس 5 دارالقرآن از سوی نیروی انتظامی گیلان اشاره و در مورد فعالیت‌های عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اظهار کرد: مجموعه عقیدتی سیاسی در بدنه نیروی انتظامی حرکات مناسبی را در حال پیگیری است و تمرکز بر روی مسائل فرهنگی و مذهبی یکی از نکات اساسی مورد نظر در مجموعه عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گیلان است.
وی با اشاره به آشنایی کارکنان این نهاد با مسائل فرهنگی و توجه به قرآن، آیات و روایات درمورد نگاه نیروی انتظامی گیلان به منویات رهبری بیان کرد: نیروی انتظامی گیلان مقام نخست در اجرای منویات رهبری را در بین دیگر استان‌ها دارد و توانسته در پیشگیری از سرقت، مقام دوم کشور را کسب کند که این نشان دهنده اقتدار و گوش به فرمان رهبری بودن نیروی انتظامی گیلان است.
میرحیدری با بیان اینکه تصادفات در استان گیلان 5 درصد کاهش یافته است، درباره میزان جرائم مختلف در استان گیلان اعلام کرد: نزاع‌های خیابانی و دسته جمعی در استان گیلان روند رو به کاهش دارد و میزان کشفیات مواد مخدر روند رو به افزایشی را می‌گذراند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

دستگیری پسر بچه عربستانی به خاطر چت تصویری با مدل آمریکایی + عکس

قتل ماساژور جوان در خانه مجردی اش / این حادثه در شرق تهران رخ داد+ عکس

امیر ماهان 3 ساله گمشده است / اگر این کودک را دیده اید با پلیس نور تماس بگیرید + عکس

فیلم لحظه ترور یک قاضی

وقتی فهمیدم آرزو با پسرها قمار بازی می کند دنیا روی سرم خراب شد / پایان زشت 3 سال زندگی در خانه مجردی هومن

نمایی دیدنی از حضور بازیگر معروف زن و همسر مشهورش در کنسرت فرزاد فرزین +عکس

عکس سلفی بازیگر معروف زن ایرانی با یک کانگورو در خارج از کشور! +عکس

عکس چهره تکیده بازیگر معروف ایرانی زیر گریم خاص! +عکس

 

کدخبر: 227481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟