به گزارش رکنا، سردار مجید شجاع اظهار کرد: روز چهار شنبه مأموران یگان تکاوری 102 دیهوک هنگام کنترل محورهای فرعی متوجه آثار تردد قاچاقچیان مواد مخدرشدند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اذعان کرد: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و رد زنی متوجه آثار حرکت دو دستگاه موتورسیکلت در یکی از محورهای فرعی و سخت گذر شهرستان طبس شدند که پس از چندین کیلومتر رد زنی پیاده و تخصصی، موتورسیکلت های حامل مواد مخدر را مشاهده و به راکبان آن دستور توقف دادند. 
وی تصریح کرد: راکبان موتورها اقدام به فرار کردند که ماموران پس از 10 کیلومتر تعقیب و گریز آنها را متوقف کردند که در بازرسی از آنها 99کیلو گرم تریاک کشف شد.
شجاع خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگری مأموران انتظامی نهبندان هنگام کنترل محورهای فرعی شهرستان به سه دستگاه موتورسیکلت که در کویر و با سرعت زیاد در حال حرکت بودند، دستور توقف دادند. 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران پس از متوقف کردن موتورسیکلت ها و دستگیری متهمان در بازرسی از آنان 48 کیلو و 900گرم تریاک و 10 کیلو و 100گرم حشیش کشف کردند. 
وی تصریح کرد: در این دو عملیات پنج دستگاه موتور سیکلت توقیف شد و پنج نفر متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. 
در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی و پلیس اصفهان، نیز این هفته 707 کیلو گرم مواد مخدر از یک دستگاه خودرو عبوری در شهرستان بیرجند کشف شد که 620کیلوگرم آن مرفین و بقیه هرویین بود 
همچنین فرمانده انتظامی استان هفتم مهر ماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفته بود: در سال جاری 14.5تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد افزایش دارد. 
وی افزود: در این ارتباط بیش از 2 هزار و 500 نفر متهم دستگیر، 28 باند قاچاق مواد مخدر منهدم، 310 دستگاه خودرو و 31 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است. 
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

دستگیری پسر بچه عربستانی به خاطر چت تصویری با مدل آمریکایی + عکس

قتل ماساژور جوان در خانه مجردی اش / این حادثه در شرق تهران رخ داد+ عکس

امیر ماهان 3 ساله گمشده است / اگر این کودک را دیده اید با پلیس نور تماس بگیرید + عکس

فیلم لحظه ترور یک قاضی

وقتی فهمیدم آرزو با پسرها قمار بازی می کند دنیا روی سرم خراب شد / پایان زشت 3 سال زندگی در خانه مجردی هومن

نمایی دیدنی از حضور بازیگر معروف زن و همسر مشهورش در کنسرت فرزاد فرزین +عکس

عکس سلفی بازیگر معروف زن ایرانی با یک کانگورو در خارج از کشور! +عکس

عکس چهره تکیده بازیگر معروف ایرانی زیر گریم خاص! +عکس

 

کدخبر: 227499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟