دزدی های پسر 12 ساله در خانه کثیف پدرو مادر

به گزارش رکنا، سرهنگ اکبر ادبی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان با اعلام این خبر گفت: در پی چندین فقره سرقت Stealingموتورسیکلت و دوچرخه ماموران انتظامی این شهرستان دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان خاطرنشان کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی، ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق شدند با شگردهای پلیسی یک نوجوان را شناسائی و با هماهنگی مقام قضایی او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کنند.
وی تصریح کرد: این نوجوان 12 ساله که در یک خانواده بد سرپرست زندگی می کند و پدر و مادرش دچار اعتیاد هستند برای امرار معاش اقدام به سرقت می کرده است.
ادبی افزود: این سارق 12 ساله در بازجوئی های تخصصی ماموران پلیس آگاهی به 19 فقره سرقت موتورسیکلت و دو فقره سرقت دوچرخه در سطح شهر سیرجان از نقاط مختلف خلوت و کم تردد اعتراف کرده است.
جانشین فرماندهی انتظامی سیرجان اظهار کرد: در جریان بررسی این سرقت ها ماموران با اقدامات اطلاعاتی، یک مالخر که اهل شهرستان رفسنجان است، را نیز شناسائی و دستگیر کردند.
وی از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند. 
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

کدخبر: 228599 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟