برخورد قاطع پلیس هرمزگان با شرکت هرمی غیرمجاز

به گزارش رکنا، سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی هرمزگان با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس Police آگاهی پارسیان در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر رفت و آمد افرادی ناشناس در یک مجتمع در شهرستان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 
فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد متهمان در این مجتمع در قالب اعضای یک باند، در شرکتی بدون هرگونه مشخصه ، تابلو و مجوز در حال فعالیت هستند. 
وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران شش مرد و چهار زن که در این شرکت فعالیت داشتند را دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند. 
ملکی خاطرنشان کرد: در بررسی های انجام شده و استناد به مدارک و اسناد کشف شده مشخص شد این افراد با تشکیل یک شرکت هرمی شبکه ای به مدت هشت ماه در شهرستان و بدون اخذ هیچ گونه مجوز رسمی برای احداث شرکت به صورت پنهانی فعالیت می کردند. 
ملکی افزود: این شرکت با عضو گیری حدود 100 نفر زیر شاخه و اخذ مبالغی از افراد ، جهت عضویت در شبکه، نسبت به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد خوراکی اقدام می کردند که آورده ها و پول های جذب شده درقالب سود با نرخ های متفاوتی بین افراد و شاخه های عضو تقسیم می شد. 
فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد اعضای این باند، مبالغی بین 20 تا 150 میلیون ریال از افراد مالباخته کلاهبرداری کرده اند که شناسایی مالباختگان و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. 
وی توصیه کرد: شهروندان، فریب تبلیغات و پیشنهادات وسوسه انگیز جهت سرمایه گذاری در این شرکت های هرمی را نخورند و درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 با پلیس درمیان بگذارند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم لحظه اصابت رعد و برق به یک دختر 18 ساله

پرونده 8 قاتل زن و مرد که با قربانیان سلفی می گرفتند + عکس

خبر ارتباط استاد دانشگاه با 500 دختر دروغ است / قاضی پرونده اعلام کرد

عکس سلفی زن و مرد غریبه در ویلاهای شمال راز هولناکی را لو داد م

پلیسی که قبل از ماموریت می‌دانست گلوله می‌خورد+عکس

من و مریم در اتاق خواب بودیم که همسرم در را باز کردو...

آزارواذیت وحشیانه بازیگر زن در اتاق خواب یک تبهکار+عکس بازیگر

اعتراف عجیب پرطرفدارترین بازیگر زن ایرانی: افتخار می‌کنم پایین شهری‌ام +عکس

شرایط مجری زن محبوب ایرانی پس از جدایی از همسر بازیگرش +عکس

سلفی آزاده صمدی در اولین فیلم سلفی تاریخ سینمای ایران +عکس

 

کدخبر: 228897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟