سارق نقابدار محله تهرانپارس دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ علی احمد نادری، سرکلانتر چهارم پلیس Police پایتخت در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت شهروندان ساکن محدوده جوادیه تهرانپارس مبنی بر اقدامات مجرمانه یک سارق نقابدار در این محدوده تیمی از ماموران کلانتری 144 برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت اذعان کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد که یک سارق حرفه ای و سابقه دار ضمن اقدام به سرقت Stealing از منازل شهروندان و ربودن طلا و جواهرات ساکنین منزل، پس از هر بار سرقت در حالی نقاب به چهره دارد با یک خودروی سواری سفید از محل می گریزد.
وی در ادامه گفت: از آنجا که چهره سارق در تمامی سرقت ها پوشیده بود هیچ یک از مالباختگان و شهروندان و حتی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته منازل شهروندان نتوانسته بود از چهره وی مشخصاتی در اختیار پلیس قرار دهد اما دقت نظر ماموران این کلانتری به شناسای بخشی از شماره پلاک خودروی متهم در یکی از فیلم های ضبط شده منجر شد.
نادری با بیان اینکه طی هماهنگی های انجام شده با پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مابقی شماره پلاک این خودرو کشف و مالک آن که یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای منزل است، شناسایی شد. 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران این متهم را هنگام تردد با خودروی سواری خود در محدوده جوادیه تهرانپارس دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند، بیان کرد: در بازرسی از داخل خودرو یک قبضه سلاح سرد، سه عدد کارت عابر بانک مسروقه، چند عدد ماسک صورت، دو عدد زنجیر طلا و یک جفت گوشواره طلا کشف شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: متهم طی بازجویی های صورت گرفته به 100 فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف و به مراجع قضائی معرفی شد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم لحظه اصابت رعد و برق به یک دختر 18 ساله

پرونده 8 قاتل زن و مرد که با قربانیان سلفی می گرفتند + عکس

خبر ارتباط استاد دانشگاه با 500 دختر دروغ است / قاضی پرونده اعلام کرد

عکس سلفی زن و مرد غریبه در ویلاهای شمال راز هولناکی را لو داد م

پلیسی که قبل از ماموریت می‌دانست گلوله می‌خورد+عکس

من و مریم در اتاق خواب بودیم که همسرم در را باز کردو...

آزارواذیت وحشیانه بازیگر زن در اتاق خواب یک تبهکار+عکس بازیگر

اعتراف عجیب پرطرفدارترین بازیگر زن ایرانی: افتخار می‌کنم پایین شهری‌ام +عکس

شرایط مجری زن محبوب ایرانی پس از جدایی از همسر بازیگرش +عکس

سلفی آزاده صمدی در اولین فیلم سلفی تاریخ سینمای ایران +عکس

 

کدخبر: 228927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟