بزرگترین عملیات مبارزه با قاچاق کالا در تهران آغاز شد+فیلم نشست خبری و عملیات پلیس

سردار حسین ساجد نیا رئیس پلیس Police تهران روز یکشنبه در حاشیه عملیات کنترل و پاکسازی انبارها و باراندازهای جنوب تهران گفت: بزرگترین عملیات مبارزه با کالای قاچاق Contraband در تهران از ساعت 9:30 امروز با همکاری پلیس آگاهی،‌ پلیس پیشگیری،‌ پلیس مبارزه با مواد مخدر، گمرک و تعزیرات آغاز شد.

وی ادامه داد: با راه اندازی قرارگاه امام علی کار برخورد با باراندازه های شهر به ویژه سوله های جنوب تهران آغاز شده و از دو ماه قبل کار شناسایی این مناطق در دستور کار قرار گرفته بود.

رئیس پلیس تهران افزود: 16 بلوک شامل 800 نقطه در سطح شهر تهران که 4 هزار سوله در آنها وجود داشت شناسایی شده و امروز مورد بررسی قرار گرفت. امیدواریم که در کوتاهترین زمان این طرح را اجرا کنیم و شاهد تاثیر جدی آن در بازار باشیم.

صبح امروز به فرماندهی رئیس پلیس تهران بزرگ، ۹۰۰ انباری دپوی کالای قاچاق در تهران شناسایی و منهدم شد.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و برخورد با قاچاقچیان کالا از ابتدای سال تاکنون با رصد اطلاعاتی کارآگاهان، پلیس تخصصی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس آگاهی بیش از ۹۰۰ انبار دپوی کالای قاچاق در تهران را شناسایی و رصد کرده و صبح امروز با انجام یک عملیات منسجم به فرماندهی سردار ساجدی نیا ۹۰۰ انبار شناسایی شده که اقدام به دپوی کالای قاچاق در تهران می کردند، منهدم شدند.

این عملیات تا جمع آوری همه کالاهای قاچاق اعم از کالاهای خوراکی، پوشاک و لوازم برقی تجهیزات الکترونیکی لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

6

اخبار زیر را از دست ندهید:

خواستگار شکست خورده دختر مورد علاقه اش را به گلوله بست / او پدر دختر را به قتل رساند+تصاویر

مردی با پول 23 هزار کرمانشاهی سوار اسب و خودروهای گران‌قیمت شد + عکس

خواهرم را تهدید به اقدام زشت کرده بودند / ناچار شدم خلافکار شوم

جدال خونین 2 جوان در نیمه شب ساحل چالوس + عکس

مرگ دلخراش دو کارگر در دیگ روغن سوخته

 

شراره رخام قبل و بعد از تخلیه ژل لب / از بازگشت چهره‌ام به حالت طبیعی خوشحالم +عکس

ستاره قرمزپوشان پایتخت در کنار سوپراستارهای مشهور سینمای ایران +عکس

پدر؛ فاصله ام را با پدر کم کرد / فیلم مستندی که احساس دختری را برانگیخت

 

کدخبر: 229119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟