عامل خاموشی مناطقی از کرمان دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ علی کشاورزی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان، در تشریح این خبر اذعان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing سیم برق هوایی در سطح شهر کرمان ماموران انتظامی این فرماندهی به طور ویژه دستگیری عامل یا عاملان وقوع جرم Crime را در دستور کار خود قرار دادند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی کلانتری 21 شهر کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و گشت ‌زنی‌های هدفمند در نقاط جرم خیز روز گذشته یک نفر که در حال سرقت سیم برق هوایی بود را مشاهده کردند.
وی بیان کرد: سارق به محض رویت ماموران انتظامی با یک دستگاه خودرو پیکان وانت بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار Escape کرد و پس از تعقیب و گریز کوتاه مامورین انتظامی موفق شدند خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.
کشاورزی افزود: سارق که در بازجویی های تخصصی ماموران انتظامی با شواهد موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشت ، به شش فقره سرقت سیم، کابل و تجهیزات برق اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شدند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقا احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و از شهروندان خواست در صورت قطع برق و موارد مشکوک در این خصوص مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

کدخبر: 229232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟