به گزارش رکنا، سرهنگ حسن محمدنژاد، رئیس پلیس Police فتا استان مازندران با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه زنی به پلیس فتا با ارائه مرجوعه قضایی، مبنی بر این که شخص ناشناسی مبلغ 40 میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب وی برداشت کرد، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتای استان قرار گرفت.
رئیس پلیس فتای استان مازندران افزود: پس از اخذ این مرجوعه قضایی بلافاصله ماموران با انجام تحقیقات اولیه و پس از بررسی فنی مشخص شد، برخی از وجوه مسروقه جهت واریز اقساط سامانه متمرکز بانکی به حساب هایی متعلق به دو نفر واریز شده بود که پس از بررسی های صورت گرفته متهمان که زن و شوهر بودند، شناسایی شدند.
وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتای استان با هماهنگی مرجع قضایی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
محمدنژاد خاطر نشان کرد: یکی از این متهمان که در بازجویی های به عمل آمده از موضوع اظهار بی اطلاعی کرده با مشاهده ادله موجود به بزه انتسابی اقرار کرد.
رئیس پلیس فتای استان مازندران گفت: متهم در تحقیقات به عمل آمده اظهار داشت؛ با توجه به اینکه شاکی که از بستگان وی بوده به دلیل نسبت و اعتمادی که به وی داشت به دلیل بی سوادی کارهای بانکی اش را به وی سپرده بود که متهم نیز به خاطر مشکلات مالی از اعتماد شاکی سوء استفاده کرده و با استفاده اطلاعات حساب وی اقدام به پرداخت اقساط خود و همسرش از روی کارت عابربانک شاکی، خرید شارژ تلفن همراه و فروش آن به همکاران خود کرده بود.
متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
وی در پایان هشدار داد: حتی المقدور کارت بانکی و اطلاعات آن را در اختیار افراد غریبه قرار ندهند و به منظور جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی گزارش خرید پیامکی خود را فعال کنید تا در جریان تمامی تراکنش های مالی خود قرار بگیرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

کدخبر: 229240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟