برخورد با متانت و آرامش کارکنان پلیس با زائران اربعین

به گزارش رکنا، سردار محمد شرفی، رئیس پلیس Police پیشگیری ناجا در بازدید میدانی از طرح های انتظامی استان همدان بر تشدید اقدامات پیشگیرانه و انجام گشت های هدفمند در طول اجرای طرح اربعین تاکید و تصریح کرد: گشت های خودرویی باید با تمامی تجهیزات و به صورت شبانه روزی به گشت زنی بپردازند تا حضور این گشت ها برای مردم و زائران ملموس باشد و به همین منظور احساس امنیت نیز در مردم تقویت شود.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان همدان در مسیر تردد زائران اربعین حسینی است از هم اکنون اقدامات پیشگیرانه باید با جدیت در تمامی مسیرها توسط واحدهای انتظامی پیش بینی و اجرایی شود.
وی در ادامه، استفاده از تمامی ظرفیت ها در طرح اربعین حسینی را یادآور شد و بیان کرد: توافقات صورت گرفته با ادارات و سازمان های مسئول در این طرح باید به طور کامل اجرا شده و برابر وظایف تعیین شده اقدامات عملیاتی لازم صورت گیرد.
شرفی برخورد با متانت و آرامش کارکنان پلیس با زائران را خواستار شد و گفت: تامین نظم و امنیت محل های اسکان و توقفگاه ها و همچنین محورهای تردد زائران باید در اولویت قرار گیرد.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: با توجه به شرایط محورهای ارتباطی استان به لحاظ کوهستانی بودن باید تمهیدات لازم در رابطه با تغییرات جوی متناسب با شرایط آب و هوای استان اندیشیده و پیش بینی شود.
وی گفت: امیدواریم امسال نیز همانند سال های گذشته در بحث برقراری امنیت اربعین حسینی در سراسر کشور و خصوصا در استان همدان شاهد امنیتی کامل و جامع و به دور از هرگونه مشکلی باشیم.
شرفی در پایان از اقدامات و تمهیدات انتظامی استان همدان در خصوص طرح اربعین حسینی به ویژه تعیین محل های اجرای ایستگاه های ایست و بازرسی و تشدید اقدامات پیشگیرانه در محورها و پایانه ها ابراز رضایت کرد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

ماجرای تکان دهنده بازی دو کودک با مادر مرده شان در حمام +عکس

کاش راز شرم آور شکیلا را به پدرم می گفتم / نامادری ام وقتی پدرم می رفت به خانه دوستش می رفت و ...

ناگفته های الهام ستاکی از اقدام زشت مجری ایرانی شبکه ماهواره ای با وی

مامان منو کشتی دیگه نزن! / اعتراف تکان دهنده یک زن که شوهر و فرزندانش را قتل عام کرد + عکس متهم در بازپرسی

گفتگو با دختر 11 ساله که از اجرای حکم کور شدن شهر عمه اش ابراز رضایت می کند + عکس جدید

شامپانزه نظافتچی/ قفس این حیوان از تمیزی برق می زند + فیلم

دسپخت رنگارنگ بهنوش بختیاری روی میز خانه شخصی اش +عکس

جشن تولد 61 سالگی کریس جنر مادر کیم کارداشیان به همراه معشوقه 35 ساله اش! +عکس

جزئیات پیشنهاد 400 میلیونی تومانی شبکه جم به بازیگر زن معروف ایرانی +عکس

 

کدخبر: 229494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟