سرهنگ حسین پورقیصری، گفت: از آنجا که استان اصفهان درمرکزیت کشور قرار دارد و بسیاری از کسانی که ار استان های شرقی و شمال شرقی کشور عازم شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی هستند از مسیرهای این استان عبور می کنند به همین جهت طرح ویژه ترافیکی از یک ماه پیش در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه محور نجف آباد به دامنه و دامنه به الیگودرز تحت پوشش ترافیکی خاص قرار گرفته و پاسگاه پلیس راه نجف آباد نیز به عنوان پاسگاه مبدأ نظارت دقیق بر ناوگان عمومی مسافربری را برعهده دارد.

این مقام مسئول از عبور هزار و 100 دستگاه اتوبوس مسافربری حامل حدود 40 هزار نفر زائر اربعین حسینی از محورهای مذکور خبر داد و گفت: این اتوبوس ها با پوشش کامل ترافیکی پلیس به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه اعزام شدند.

سرهنگ پورقیصری با اشاره به تراکم بالای ترافیک در محورهای مذکور طی روزهای اخیر از همکاری رانندگان با ماموران پلیس راه تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای آینده شاهد برگشت زائران اربعین حسینی خواهیم بود به منظور جلوگیری از بروز حوادث Accidents و سوانح رانندگی و ترافیک سنگین در محورهای غربی اقدامات ویژه ای از هم اکنون در دستور کار ماموران پلیس راه قرار دارد.

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به رفت و برگشت بودن محور الیگودرز به دامنه و وجود پیچ های خطرناک به رانندگان توصیه می کنیم با صبر و حوصله به رانندگی بپردازند و از هرگونه شتاب و عجله پرهیز کرده و از سبقت و انحراف به چپ و سرعت غیر مجاز خودداری کنند.

سرهنگ پورقیصری، خستگی و خواب آلودگی را یکی از مهمترین عوامل وقوع تصادفات مرگبار در جاده های استان اصفهان عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به طولانی بودن مسیرها از مرز عراق به رانندگان هشدار می دهیم به هیچ وجه در حالت خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی نکنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت خواستگار که دختر مازندرانی را بدون اجازه عقد کرد!

مرده ای که زنده شد / دختر جوان وقتی به خانه رسید اعلامیه فوت خود را دید

واهر و برادر خردسال روستایی شپش سرنداشتند!

اعتراف عجیب نرگس در اسید پاشی به خواهر شوهر جوانش / من و فاطمه خواب بودیم که ...+ عکس

نقشه شوم ساغر برای صراف معروف تهران / گفتگو با متهم + عکس

کارهای زیرزمینی گروه شاهین در پارک بانوان / یکتا با تیپ پسرانه اش لو داد که چه می کنند؟!

 

بازیگر زن کره ای برای ازدواج با بازیگر ایرانی به تهران می آید + عکس عروس و داماد

مصدومیت شدید محسن تنابنده بازیگر معروف سریال پایتخت

دورهمی بازیگر “یوسف پیامبر” و پسر عمویش در کافی شاپ+عکس

گریم مصطفی زمانی و ترانه علیدوستی در شهرزاد 2 رونمایی شد +عکس

 

کدخبر: 230185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟