به گزارش رکنا، سردار کیومرث عزیزی با اشاره به برنامه ریزی همه‌جانبه در تامین امنیت زائران اربعین حسینی در استان مرکزی بیان داشت: با توجه به اهمیت برگزاری مراسم اربعین به عنوان یک جریان سیاسی، معنوی و فرهنگی و روند رو به رشد جمعیت علاقمند و اراتمندان به اهل بیت در طول چند سال اخیر به حضور در عتبات عالیات در زمان اربعین حسینی، پلیس استان برنامه ریزی لازم را برای تامین امنیت آنان با جدیت در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد:با توجه به تجربیات سال های قبل ، آسیب‌شناسی حوزه های مختلف ماموریتی پلیس، دقیقا مورد بررسی و احصاء شده و راهکارهای لازم برای توسعه خدمت رسانی به زائران اتخاذ و انجام شده است.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: استان مرکزی با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، میزبان تردد زائران حسینی است و این افتخاری ا‌‌ست که نصیب مردم و کارکنان انتظامی این دیار شده است.
وی به بیان اقدامات اجرایی پلیس استان در امنیت عزاداری اربعین حسینی در استان و زائران عتبات عالیات پرداخت و گفت:تشدید طرح های نظارتی پلیس برناوگان اتوبوسرانی، کنترل فنی اتوبوس‌های حامل زائران،تقویت تیم‌های انتظامی و امدادی با هماهنگی دیگر دستگاه ها، تشدید اقدامات ترافیکی و انتظامی در استان بخشی از تمهیدات اجرایی پلیس استان در مدت زمان سفر زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی است.
عزیزی در ادامه به زائران عتبات عالیات توصیه کرد:استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی برای زائران برای جلوگیری از ازدحام خودروهای شخصی ضرورتی است که باید زائران بدان توجه داشته باشند.
وی به زائرانی که از خودروهای شخصی برای سفر به مرزهای تعیین شده مراجعه می کنند، بر استفاده از تجهیزات ایمنی و امنیتی خودرو شامل دزدگیر،قفل پدال و فرمان در خصوص پیشگیری از سرقت Stealing تاکید کرد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت خواستگار که دختر مازندرانی را بدون اجازه عقد کرد!

مرده ای که زنده شد / دختر جوان وقتی به خانه رسید اعلامیه فوت خود را دید

واهر و برادر خردسال روستایی شپش سرنداشتند!

اعتراف عجیب نرگس در اسید پاشی به خواهر شوهر جوانش / من و فاطمه خواب بودیم که ...+ عکس

نقشه شوم ساغر برای صراف معروف تهران / گفتگو با متهم + عکس

کارهای زیرزمینی گروه شاهین در پارک بانوان / یکتا با تیپ پسرانه اش لو داد که چه می کنند؟!

بازیگر زن کره ای برای ازدواج با بازیگر ایرانی به تهران می آید + عکس عروس و داماد

مصدومیت شدید محسن تنابنده بازیگر معروف سریال پایتخت

دورهمی بازیگر “یوسف پیامبر” و پسر عمویش در کافی شاپ+عکس

گریم مصطفی زمانی و ترانه علیدوستی در شهرزاد 2 رونمایی شد +عکس

 

کدخبر: 230189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟