سردار محمد مسعود زاهدیان در گفت‌وگو با رکنا، با تشریح جزئیاتی از فعالیت و اموال یکی از بزرگترین سرشاخه‌های قاچاق Contraband مواد مخدر Drugs به کشور که چندی پیش توسط پلیس Police استان سیستان و بلوچستان دستگیر شد اظهار داشت: «نصیر- ب» که یکی از اثرگذارترین و موثرین قاچاقچیان مواد مخدر در وارد کردن مواد مخدر به کشور بود و چندی پیش به دنبال یک عملیات اطلاعاتی گسترده و پیچیده شناسایی و دستگیر شده بود و به اندازه‌ای در قاچاق مواد مخدر به کشور اثرگذار بود که پس از دستگیری وی، حجم قابل توجهی از ورود مواد مخدر به ایران کاسته شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از فعالیت «نصیر» مشخص شد 11 شبکه بین المللی به وی متصل بودند.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با دستگیری نصیر، حدود 300 نفر از افراد مرتبط با شبکه وی که تحت مجموعه این قاچاقچی Smuggler بین‌المللی در سراسر کشور فعالیت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

زاهدیان با اشاره به شناسایی بخشی از اموال و دارایی‌های این قاچاقچی بین‌المللی گفت: پس از دستگیری این قاچاقچی بین‌المللی تا کنون موفق به شناسایی مقادیر قابل توجهی اموال منقول و غیرمنقول از وی شدیم که با درآمد ناصواب حاصل قاچاق مواد مخدر به دست آمده بود.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه بالغ بر 100 منزل مسکونی در سراسر کشور، تعداد قابل توجهی خودرو و مقادیر زیادی زمین و پول نقد از وی شناسایی شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پایان گفت: «نصیر» که سال‌ها در ورود مواد مخدر به کشور دست داشته است در قتل، آدم‌ربایی و گروگانگیری نیز ید طولایی داشته و دستش به خون چندین تن از همکاران ما آغشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 230481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟