ایستادگی یگان ویژه در فتنه 88

به گزارش رکنا، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان ویژه ناجا اظهار کرد: حضور میلیونی دلدادگان به نظام و ولایت در ۹ دی، خاطره ۱۲ بهمن سال ۵۷ را زنده کرد.
این مقام انتظامی افزود: فتنه ۸۸ به روشنی برآمده از توطئه دشمنان پنهان و آشکار در مصاف با انقلاب، نظام و ملت ایران بود؛ این فتنه، نسخه اعطایی نظریه‌پردازان کودتای «مخملین» به پیاده ‌نظام شان در داخل ایران به شمار می‌آید، در واقع این فتنه، نه پدیده‌ای اتفاقی بلکه حاصل توطئه و دشمنی اتاق‌های فکر کانون‌های صهیونیستی بوده است.
وی در ادامه گفت: ریشه اصلی شکل‌گیری فتنه بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری به برخورد منافقانه طیفی از فعالان سیاسی حاضر در عرصه رقابت‌ها باز می‌گردد که به رغم عدم باور به مکتب امام(ره)، صرفا برای جذب آرا مردم به عرصه پیوسته بودند و به همین دلیل پس از ناکامی در جذب آرای اجتماعی، با تغییر میدان بازی تلاش کردند تا شکست در صندوق‌های رای را در کف خیابان جبران کنند.
کرمی اضافه کرد: فتنه گران در جریان اتفاقات سال ۸۸ نه تنها ساختار سیاسی کشور، نیروها و نهادهای موثر در تثبیت گفتمان انقلابی را آماج هجوم‌های خیابانی خود قرار دادند، بلکه نمادها و شاخصه‌های اصلی آن گفتمان یعنی «فرهنگ عاشورا، شعارهای بنیادین انقلاب در حمایت از مقاومت فلسطین، مظلومان و مستضعفان جهان» را نیز هدف قرار دادند.
فرمانده یگان ویژه ناجا خاطرنشان کرد: ۹ دی؛ روزی است که در آن ملت ایران با حضور میلیونی علیه اقدامات فتنه‌گران و پیروان‌شان در ۸ ماه به خصوص اقدامات آنها در روز عاشورای سال ۸۸ به خیابان‌ها آمده و انزجار خود را از فتنه گران اعلام کردند، مردم ولایت مدار ایران اسلامی در تجمع بزرگ عاشورایی خود یک بار دیگر انزجار خود را در برابر توطئه ­های جبهه باطل به نمایش گذاشته و برای همیشه به اقدامات غیرقانونی اصحاب فتنه پایان دادند.
وی گفت: حماسه ۹ دی سه کلید واژه مهم «ولایت مداری ، بصیرت و صبر» را برای مقابله با فتنه های آینده به یادگار گذاشت. یوم الله ۹ دی پایان آتش فتنه ای بود که امروز عبرت برای رهپویی آینده انقلاب است.
کرمی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ تمام نیروهای یگان ویژه با «بصیرت و ولایمتداری» تا پای جان برای صیانت از ارزش ها ایستادند و حتی یک نفر هم شک در مبارزه با فتنه گران به دل راه نداد، افزود: یگان های ویژه ناجا همیشه با توانمندی ها و اشراف اطلاعاتی هر گونه بی نظمی، ناامنی و فتنه در سراسر کشور را در نطفه خفه خواهد کرد و اجازه نخواهد داد آرمان های امام راحل و شهدا توسط عناصر کشورهای غربی و فتنه گران به چالش کشیده شود.
وی تاکید کرد: پیام یگان های ویژه ناجا به تمام دنیا این است که تا آخرین قطره خون پشتیبان ولایت فقیه و کیان اسلامی هستیم، ولایت پذیری مدال افتخار این یگان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟