بصیرت افزایی امری ضروری در مدیریت سازمانی

به گزارش رکنا، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان در افتتاحیه ششمین دوره آموزشی بصیرت فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت:پلیس به عنوان حافظ امنیت پاسخگو تمام مسائل امنیتی در جامعه است و لازمه این امر بصیرت افزایی در مدیریت سازمانی است .

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی به صورت مداوم، افزود: کارکنان پلیس باید با ارتقا دانش، مهارت، بصیرت و آگاهی خود را افزایش دهند و آسیب های اجتماعی را شناسایی کنند چرا که اکثر چالش ها و آسیب های اجتماعی بواسطه ضعف در آموزش رخ می دهد و ضروری است که فرماندهان و مدیران اهمیت این موضوع را به زیر مجموعه خود گوشزد کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ارتقاء دانش و مهارت های پلیس با توجه به شرایط منطقه ای امری با اهمیت است و ضروری است با بصیرت افزایی و اشراف اطلاعاتی در حوزه های مختلف تهدیدات را شناسایی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ،اظهار کرد: ملاک و شاخص در اجرای ماموریت ها قانون Law است و اگر قوانین به صورت کامل اجرا شوند آسیب پذیر نخواهیم بود باید خدا را شکرگزار باشیم که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی در تامین نظم و امنیت ایفای نقش می کنیم و باید با ارتقاء دانش و جهاد همیشگی در جهت رسیدن به کمال مطلوب کوشا باشیم.

"خلیل همایی" مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان لازمه بصیرت را عقلانیت و خرد ورزی دانست و گفت:امروزه با توجه شرایط حساسی که در منطقه حاکم است، شاهد جنگ مذهب علیه مذهب در غرب آسیا هستیم که هدف نهایی دشمنان تجزیه کشورهای این منطقه است که در این راستا جمهوری اسلامی توانسته با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این معادلات را تغییر دهد و دشمنان را ناکام کند.

وی افزود:از اهداف دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی در درون کشور تلاش برای درگیری گروه های درون نظام و سیاه نمایی مسائل اجتماعی است .

همایی در پایان با تاکید به ضرورت تجزیه و تحلیل و ریشه یابی معضلات اجتماعی در حوزه امنیت ، اقتصاد و فرهنگ ،بیان داشت:ضروری است نهادهای متولی امر با تعامل و همکاری برای حل معضلات و ریشه یابی مشکلات اجتماعی از بار مسئولیت پلیس بکاهند.

بنا به این گزارش، ششمین دوره آموزشی بصیرت فرماندهی انتظامی استان در چهار روز متوالی در مجتمع آموزشی اندیشه با حضور روسای کلانتری و پاسگاه شهرستان های استان کرمان برگزار می شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟