خبرنگاران افسران جنگ نرم

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نقش و رسالت خطیر رسانه ها در ترویج و معرفی رویکردهای اجتماعی و فرهنگی پلیس برای جلب مشارکت های همگانی موضوع مهمی است.

وی افزود: با تمام تلاش های صورت گرفته در سطح نیروی انتظامی استان توانسته ایم تمام رکورد های امنیتی – انتظامی در منطقه را ارتقاء دهیم و چندین گروه تروریستی و اشرار را متلاشی کنیم.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان افزود: کشف 92درصدی جرایم رخ داده در سطح استان ،دستگیری بسیاری از مجرمانی که سال ها تحت تعقیب مراجع قضایی بودند و کشف 95 تن انواع مواد مخدر Drugs در سال جاری، بخشی از اقدامات اثر بخش نیروی انتظامی در ارتقاء امنیت است.

سردار رحیمی موقعیت جغرافیایی استان سیستان وبلوچستان را به دلیل همجواری با کشور های افغانستان و پاکستان بسیار مهم خواند و گفت: ما به طور شبانه روزی و همراه با سایر دستگاه های مرتبط با حوزه امنیت، برای حفظ امنیت پایداری جامعه حرکت می کنیم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود، نقش و رسالت خطیر رسانه ها در ترویج و معرفی رویکردهای اجتماعی و فرهنگی پلیس برای جلب مشارکت های همگانی و ارتقای سطح احساس مسئولیت شهروندی در همگامی با پلیس را بی بدیل خواند و گفت: رسانه ها بستر ساز امنیت اجتماعی هستند.

وی در ادامه از خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم نام برد و تاکید کرد: باید با همدلی و همراهی اصحاب رسانه در برابر هجمه های فرهنگی، مقاومت و مقابله کرده تا در برابر توطئه های استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی ایران موفق عمل کنیم.

سردار رحیمی ادامه داد: برای داشتن جامعه ای ایمن و سالم تنها برخورد های سلبی و قهرآمیز پاسخگو نیست و نیازمند اجرای طرح های تحلیل محور و پیشگیرانه نیز می باشد که رسانه ها می توانند در این حوزه نقش آفرینی کنند.

سردار حسین رحیمی در بخشی دیگری از سخنان خود به نقش تاثیر گذاری رسانه ها بر امنیت جامعه اشاره کردواظهارداشت : ما تلاش می کنیم که از ظرفیت عظیم بر رسانه ها برای انعکاس عملکرد نیروی انتظامی برای ارتقاء احساس امنیت در جامعه استفاده حداکثری کنیم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد:ارتباط مستقیم ومستمر با اصحاب رسانه در راستای تنویر افکار عمومی وآگاهی بخشی جامعه از دیگر برنامه های می باشد که در دستور کار پلیس قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟