پیام فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت آغاز دهه فجر

به گزارش رکنا، سردار "رضا بنی اسدی فر" رییس پلیس Police استان کرمان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست بزرگمردی فرزانه به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

انقلابی که بزرگ ترین و عمیق ترین تحوّل ارزشی و فکری را در عصر حاضر به وجود آورد و معمار کبیر آن و احیاگر قرن، امام خمینی(ره)، اسلام نام محمدی را به صحنه های اجتماعی کشاند و با کنار زدن نظام طاغوت و اصلاح امور امت و تحکیم پایه ها و مبانی اسلام در ایران جهت مطرح کردن اسلام به عنوان تنها راه نجات بشریت درجهان پرداخت.

بدون تردید بهمن ماه در تاریخ انقلاب اسلامی یادآور رشادت ها ، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملت بزرگ ایران است که با نثار خون خود ثابت کردند که خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.

اما پیروان راستین انقلاب و اسلام در پاسداری از آرمانهای بزرگ امام عزیز و خون پاک و مطهر شهیدان از بذل هیچ چیز دریغ نخواهند ورزید و با رهنمودهای ارزشمند حکیم فرزانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) همچنان راه راستین امام راحل را می پیمایند و همدل و هم زبان با تدبیر و امیدی آکنده از شور و عشق الهی در تداوم راه خونبار شهدای والامقام به پیش می روند تا ندای انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.

اکنون نیز که در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و هم چنین درموقعیت حساس و سرنوشت سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم ،علیرغم دسیسه های دشمنان، ملت بزرگ ایران، همراه و همگام با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولتمردان نظام اسلامی ،همت خود را به سمت و سوی تمدن نوین اسلامی معطوف داشته و از تهدید ها و تحریم ها هراسی به خود راه نمی دهند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 241795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟