پلیس باید حرفه ای و پاسخگو باشد

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه جشنواره سراسری دو سالانه تجلیل از برترین های حوزه تربیت و آموزش ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آموزش به عنوان یکی از اولویت های اصلی ناجا در سال 94 تعیین شد و در همین راستا قرارگاه جهادی تربیت و آموزش راه اندازی و پس از اقدامات اولیه و تحقیقاتی، دستورالعملی در این راستا به سراسر کشور ابلاغ شد.

وی افزود: در راستای توجه به مقوله آموزش 260 هزار جزوه و کتابچه آموزشی برای 33 رسته و رده تخصصی تدوین و تهیه شد. این کتابچه های آموزشی در اختیار کارکنان قرار گرفت تا کارکنان ضمن اشراف به شرح وظایف، در صورت نیاز به این کتابچه ها مراجعه کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه آموزش همواره از اولویت های ناجا است، بیان کرد: توجه به آموزش دستاوردهای مطلوبی داشته است، به طوری که بالاترین نتیجه "آموزش محوری" ارتقا رضایت مندی مردم از ناجا بوده است، براساس ارزیابی و نظرسنجی یکی از سازمان های رسمی میزان اعتماد و رضایت مندی مردم به ناجا رشد داشته است و نیروی انتظامی حایز رتبه چهارم از میان 30 دستگاه است.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: سرعت عمل در اجرای مأموریت، ارتقا اقدامات پیشدستانه و رشد مهارت های علمی و عملی کارکنان از دیگر دستاوردهای توجه به آموزش بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: معتقدیم پلیس Police باید حرفه ای و پاسخگو باشد، بنابراین حرفه گرایی و پاسخگو بودن پلیس نیازمند توجه به مقوله آموزش است که خوشبختانه با توجه همه فرماندهان و کارکنان اقدامات جهادی در حوزه آموزش صورت گرفته و پس از گذشت دو سال از راه اندازی و فعالیت قرارگاه جهادی تربیت و آموزش شاهد موفقیت ها و دستاوردهای مطلوبی در ناجا هستیم.

وی یادآور شد: علی‌رغم افزایش مأموریت ها شاهد کاهش خسارات و تلفات در ناجا و افزایش میزان رضایت مندی مردم بوده ایم که در تلاشیم این سرمایه بزرگ یعنی رضایت مندی و اعتماد مردم را ارتقا دهیم و امیدوارم در سال آینده خدمات بیشتری به ملت فهیم و ولایی ارایه کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟