اضافه شدن ١.٧ میلیون خودرو به چرخه ترافیک/نوروز امسال شرایط جوی خاصی دارد

سردار تقی مهری در رزمایش نوروزی اظهار داشت: طرح نوروزی از ٢٥ اسفند آغاز و تا ١٤ فروردین ادامه خواهد داشت.

نوروز امسال با ایام عید سال گذشته متفاوت است

وی ادامه داد: در ١١ ماهه امسال ١.٥ میلیون راننده جدید و ١.٧ میلیون خودرو جدید به چرخه ترافیک اضافه شده لذا شرایط امسال با سنوات قبل متفاوت است.

رییس پلیس Police راهور ناجا گفت: امروز تمام دستگاه حاضر در این طرح در رزمایش مشارکت دارند تا سفر ایمنی را در نوروز ٩٦ تجربه کنیم. همچنین امسال شرایط جوی خاصی در کشور حاکم است و لازم است مسافران نوروزی با تجهیزات کامل سفر خود را آغاز کنند.

داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری کشور نیز در رزمایش طرح نوروزی با اشاره به اقدامات سازمان راهداری برای نوروز اظهار داشت: همکاران ما در گرما و سرما برای هموطنان تلاش می کنند و در نوروز امسال نیز بیش از دوازده هزار راهدار در قالب 1200 اکیپ با 7500 دستگاه خودرو در جاده کشور مستقر هستند.

وی اضافه کرد: انتظار داریم شرکت‌های مسافربری نظارت بیشتری بر خودروهای خود از نظر فنی داشته باشند.با وجود تمام اقدامات انجام شده، لازم است رانندگان نیز با رعایت قانون، سفر خوش و ایمنی را رقم بزنند. امسال موفق شدیم بخشی از قطعات جاده هراز و فیروزکوه را تکمیل کنیم تا ترافیک روانتری را شاهد باشیم.

کولیوند رئیس اورژانس کشور نیز گفت: امسال اورژانس با توان مضاعفی در طرح نوروزی حاضر شده و 30 بالگرد اورژانس هوایی در ارائه خدمات اورژانسی مشارکت دارند.

2200 پایگاه پیش بیمارستانی در ایام عید فعال هستند

وی ادامه داد: اورژانس‌ها به دستگاه تشخیص سکته از طریق نوار قلب مجهز شده‌اند که نوار قلب اخذ شده به متخصصان در بیمارستان ارسال می شود تا از ساعت‌های طلایی استفاده کنیم. آماده باش کامل هستیم تا تلفات کمتری داشته باشیم چراکه کم کردن یک کشته هم برای ما بسیار ارزشمند است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟