به گزارش رکنا، سرهنگ سعیدی رییس پلیس Police راهنمای و رانندگی استان آذربایجان غربی با اشاره به موج اول سفرهای نوروزی که از چند روز قبل آغاز شده و تا پایان هفته اول ادامه دارد،گفت: مسافران زمان سفرهای خود را مدیریت کنند و حتما قبل از حرکت وضعیت راه ها را از سامانه 120 راهور استعلام بگیرند. 
وی تصریح کرد: پرهیز از خطر ، آرامش در سفر، شعاری است که امسال به عنوان شعار نوروزی انتخاب شده تا به مسافران یادآوری کند برای داشتن سفری ایمن باید از خطر دور شوند تا سفری همراه با آرامش تجربه، کنند. 
سرهنگ سعیدی افزود : خط قرمز پلیس تخلفات حادثه Incident ساز نظیر " سبقت غیر مجاز، سرعت غیرمجاز، تجاوز Rape به چپ و عدم رعایت حق تقدم " می باشد. 
سرهنگ سعیدی به رفتارهای غیرایمن معدود رانندگان هنجارشکن اشاره کرد و افزود: توقیف 72 ساعته در انتظار رانندگان پرخطر در ایام نوروز است و پلیس مصمم است با عده ای معدود رانندگان که به قانون Law و مقررات بی توجه هستند و از مرز قانون عبور می نمایند بطور جد برخورد کنند. 
وی در پایان گفت: حادثه یعنی از دست دادن تمام زندگی که امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان شاهد کاهش تصادفات وسوانح رانندگی در سطح کشور و استان باشیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟